W nietypowym Echo najgroźniejszym przeciwnikiem gracza jest on sam
Ambitna gra akcji.
Gra akcji Echo stawia na ciekawe założenia: podczas eksploracji tajemniczego pałacu sztuczna inteligencja uważnie bada nasze poczynania, by następnie wykreować przeciwników - echa - wiernie naśladujących nasze przyzwyczajenia.
- Musimy więc zmierzyć się z własnym stylem rozgrywki - wyjaśnia Martin Emborg z odpowiedzialnego za prace studia Ultra Ultra. - Gdy zmienimy styl, echa zostaną zresetowane do nowej wersji, a światło gaśnie.
Zgaszenie światła oznacza, że jesteśmy bezpieczni, a sztuczna inteligencja nie może nas zauważyć. Całość brzmi ambitnie: jeśli postawimy na strzelania z pieśnią na ustach, możemy spodziewać się agresywnych przeciwników. Inaczej będzie w przypadku skradania się.
- Jest określonych schemat umiejętności, które echa poznają i zapominają w czasie gry - tłumaczy Emborg. - Długość trwania każdej z pętli zależy od gracza, ponieważ światło gaśnie dopiero, gdy zrobimy tyle nowych rzeczy, że wróg uzna, iż czas na nową wersję.
Premiera Echo już wkrótce - 19 sierpnia na PC i PS4.
Odpowiedzialne za prace studio Ultra Ultra złożone jest z ośmiu pracowników, zajmujących się jeszcze niedawno Hitmanem w IO-Interactive.