W Path of Exile nawet przedmioty dostaną drzewka umiejętności
Ujawniono nową aktualizację.
Nadchodząca aktualizacja darmowego Path of Exile - pod tytułem Crucible - sprawi, że nawet przedmioty w grze otrzymają własne drzewka umiejętności, umożliwiające odblokowanie bonusów.
Liga - jak nazywane są tutaj kolejne bezpłatne rozszerzenia - zadebiutuje 7 kwietnia na PC oraz 12 kwietnia na konsolach PlayStation i Xbox. Produkcja studia Grinding Gear Games nie od dzisiaj słynie z imponującej i nieco przerażającej liczby umiejętności pasywnych do wyboru, a teraz podobnie potraktowane zostaną itemy, choć na mniejszą skalę.
Crucible „przesuwa granice systemu przedmiotów, pozwalając na rozszerzenie broni o własne drzewka umiejętności” - czytamy w opisie. Specjalne punkty „doświadczenia” zdobędziemy podczas potyczek w tytułowym Tyglu, by następnie wykorzystać je w starożytnej kuźni. Im dalej zajdziemy na tej arenie, tym większy poziom trudności. „W specjalnym obszarze endgame, w Kuźni Tytanów, drzewka połączymy, by stworzyć broń o niespotykanej mocy” - dodają twórcy.
To nie wszystkie nowości wprowadzane w nadchodzącym rozszerzeniu. Jeszcze większą komplikację wielkiego drzewka umiejętności pasywnych zapewnią „Bramy Atlasu”, umożliwiające natychmiastowe przejście pomiędzy dwom talentami, zmniejszając liczbę punktów, które musielibyśmy wydać, by odblokować je w tradycyjny sposób.
Idąc dalej, deweloperzy odświeżają unikatowe mechaniki z poprzednich lig: Breach i Abyss. Te zostały „zredukowane i ulepszone”. Przerobiono także „około połowy” Masteries - specjalnych bonusów w drzewie talentów - by zapewniały bardziej interesujące efekty.
Jest też dziewięć kolejnych skilli Vaal. To „przeklęte” wersje istniejących umiejętności, które poprawiają i rozszerzają oryginalny talent. Na koniec jest jeszcze przeprojektowana ascendancja (zgadliście, to kolejne dodatkowe umiejętności w drzewie talentów) dla klas Saboteura oraz Pathfindera.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.