Skip to main content

W Polsce sprzedano ponad 250 tys. kopii Battlefield 3

Najchętniej sięgano po wersję PC.

Firma Electronic Arts poinformowała, że trzecia część serii Battlefield sprzedała się w Polsce w nakładzie przekraczającym 250 tys. egzemplarzy - 63 proc. graczy zdecydowało się kupić grę na PC.

Na wynik złożyły się dwie wersje: standardowa oraz Premium, z dodatkami DLC. Podliczono egzemplarze pudełkowe i rozprowadzane cyfrowo za pośrednictwem platformy Origin.

We wrześniu zadebiutował trzeci dodatek do Battlefield 3 - Armored Kill

Gdyby uwzględnić wszystkie dodatki kupowane pojedynczo, wynik byłby jeszcze lepszy - ponad 350 tys. sztuk. Większość kupujących - 63 proc. - gra w Battlefield 3 na PC. Druga najpopularniejsza platforma to PlayStation 3 z 26-procentowym udziałem. Pozostałe 11 proc. kopii sprzedano na Xboksa 360.

Na platformie Origin do końca miesiąca trwa promocja, związana z najnowszą strzelanką EA DICE. O 50 proc. przeceniono podstawową wersję Battlefield 3 (67 zł) oraz pakiet Premium (90 zł).

Zobacz także