W strzelance Get Even gracze nigdy nie będą pewni, z kim walczą
The Farm 51: „Kiedy zobaczysz przeciwnika, nie będziesz wiedział, czy to bot, czy człowiek”.
Twórcy strzelanki Get Even chcą, by odbiorcy nigdy nie byli pewni, z kim mają do czynienia na polu bitwy. Spotkanie z wrogim graczem będzie możliwe w każdym momencie, lecz nie będzie on w żaden sposób wyróżniony na tle postaci kierowanych przez sztuczną inteligencję.
- Kiedy zobaczysz przeciwnika, nie będziesz wiedział, czy to bot, czy człowiek - zapewnił Wojciech Pazdur, współzałożyciel The Farm 51, w rozmowie z VG24/7.
- Będziesz mógł się czegoś domyślić na podstawie zachowań, ale nigdy nie będziesz do końca pewny, z kim walczysz.
W grze znajdą się dwie kampanie, prezentowaną historię będzie można poznać z dwóch perspektyw. Na chwilę obecną nie wiadomo jeszcze nic na temat głównych bohaterów. Pazdur zdradził tylko, że jedna opowieść zaoferuje więcej gadżetów i specyficznego ekwipunku.
Współzałożyciel The Farm 51 poinformował także, że rozgrywką będzie można się cieszyć nawet bez połączenia z Internetem. Gracze zmierzą się wtedy wyłącznie z komputerowymi przeciwnikami.
Get Even zadebiutuje w 2015 roku, trafi na PC i konsole nowej generacji.