Walka w Avowed będzie lepsza niż na zwiastunach. Twórcy szykują poprawki
Gameplay z pokazu był nieaktualny.
Studio Obsidian Enterteinment zapewnia, że system walki w wyczekiwanym Avowed będzie lepszy od tego, co zobaczyliśmy na zwiastunach. Wersja gry zaprezentowana na ostatnim pokazie była już nieco przestarzała.
- Zaczynamy pokazywać coraz więcej, ale wszystko to oczywiście efekty wciąż trwających prac - mówiła reżyserka Carrie Patel w podcaście Dropped Frames (cytowana przez IGN). - Miły był dla nas fakt, że gracze zwracali uwagę na niektóre elementy, które wciąż rozwijamy, takie jak odczuwanie uderzeń podczas atakowania wrogów.
Gameplay z Avoved zaprezentowany na ostatnim pokazie Xboksa z pewnością nie był zły, ale dało się w nim wyczuć pewną przestarzałość mechanik. Najlepszym porównaniem byłby zapewne Skyrim, w którym bronie wydawały się „ześlizgiwać” po przeciwnikach. Tutaj jest podobnie, choć zdecydowanie ładniej.
Pojawiły sie jednak słowa pocieszenia. Patel dodała, że nawet najnowszy materiał nie prezentował aktualnego etapu prac. - Tak, to, co wszyscy widzieliście, było spóźnione o kilka tygodni już w dniu prezentacji. To wina sposobu, w jaki montowane są takie rzeczy - mówiła dalej.
Reżyserka zapewniła również, że zespół bierze pod uwagę opinie i głosy krytyki od graczy. - Zdecydowanie mamy wystarczająco dużo ludzi, aby uważnie śledzić te rzeczy. Jeśli jest coś, co często przewija się w komentarzach, prawdopodobnie toczymy o tym dyskusje.
Deweloperzy z Obsidian coraz chętniej chwalą się szczegółami na temat Avowed. Niedawno dowiedzieliśmy się, dlaczego dostaniemy do wyboru tylko dwie rasy, a kilka dni wcześniej twórcy opisali szczegóły rozwoju postaci. Szum wokół gry może sugerować, że premiera jesienią tego roku jest niezagrożona. Avowed trafi na PC, konsole Xbox Series X/S oraz do abonamentu Game Pass.