Walka w Spider-Man 2 nie wywoła zawrotów głowy
Dzięki jednej z opcji.
Latanie po ogromnym mieście połączone z dynamiczną walką w serii Spider-Man od Insomniac Games może być dla niektórych osób dosyć przytłaczające. Nowa odsłona cyklu pozwoli w znaczącym stopniu spowolnić tempo rozgrywki, by ulżyć bardziej wrażliwym graczom.
Pomoże w tym jedna z opcji dostępności, o której mogliśmy się dowiedzieć z zaktualizowanego niedawno opisu gry w zakładce PlayStation Store. Z niewyjaśnionych powodów informacje przestały być widoczne, ale zapisał je i przekazał dalej serwis Insider Gaming.
Jak możemy wyczytać z długiej listy opcji dostępności, Spider-Man 2 pozwoli spowolnić prędkość szeroko pojętej rozgrywki o 30, 50 lub nawet 70 procent. Bezpiecznie będzie założyć, że mowa zarówno o zmianie tempa podczas eksploracji, jak i walki.
Ta ostatnia potrafi być szczególnie chaotyczna w przypadku eksterminacji dużej grupy przeciwników. Więcej czasu na reakcje przyda się także podczas bardziej wymagających pościgów czy sekwencji zręcznościowych.
Reszta z wymienionych funkcji to dosyć standardowy zestaw. Otrzymamy możliwość audiodeskrypcji, a więc czytania na głos wyświetlanego tekstu, wspomaganie celowania oraz oczywiście długą listę ustawień interfejsu, kamery oraz sterowania.
Dowiedzieliśmy się także, że grę będzie można uruchomić w dwóch trybach graficznych: wydajności z płynnością na poziomie 60 klatek na sekundę, oraz jakości z klatkarzem zablokowanym na 30 FPS, ale z lepszą oprawą wizualną. W tym temacie warto jednak poczekać na oficjalny komunikat od studia Insomniac. Bardzo możliwe bowiem, że lista wariantów ostatecznie się wydłuży.
Przypomnijmy, że w Polsce Marvel’s Spider-Man 2 zadebiutuje już 20 października, ekskluzywnie na konsoli PlayStation 5. W grze ponownie wcielamy się w Petera Parkera oraz Milesa Moralesa, których umiejętności mogliśmy już przetestować w poprzedniej odsłonie serii. Znowu przyjdzie nam ochronić Nowy Jork przed grupą superzłoczyńców.