Walka z bossem z Bloodborne niczym z PS1 - retro Ojciec Gascoigne
Ciekawy projekt fana.
Projektantka Lilith Walther kontynuuje prezentację postępów prac nad „demakiem” Bloodborne. W nowym materiale pokazuje fragment z walką z Ojcem Gascoigne, jednym z pierwszych bossów w grze.
Starciu towarzyszy nowa muzyka, specjalnie skomponowana na potrzeby projektu przez artystkę Evelyn Lark.
BBPSX to projekt, którego celem jest zbudowanie całej gry od podstaw w stylu graficznym przywodzącym na myśl pierwszą konsolę PlayStation. Walther zaczęła prace nad grą już w 2017 roku, jednak później musiała zrobić przerwę - wróciła do działania w styczniu bieżącego roku.
Jak trafnie zaznaczają niektórzy gracze, efekt prac przywodzi na myśl grę Nightmare Creatures od Kalisto Entertainment, szczególnie ze względu na animacje towarzyszące walce.
Nie wiadomo, czy Bloodborne PSX zostanie kiedykolwiek udostępnione dla wszystkich - autorka nie mogłaby rzecz jasna sprzedawać tego typu produkcji. Nie jest też pewne, jak Sony zareagowałoby na rozpowszechnianie „przeróbki” hitu od From Software.