Warcraft 3 - nieumarli: budynki
Budowle jednej z ras.
Na tej stronie znajdziesz opisy wszystkich budynków związanych z rasą nieumarłych w Warcraft 3: Reforged. Warto się z nimi zapoznać, ponieważ rozgrywka tą rasą dość mocno różni się od prowadzenia między innymi ludzi.
Nekropolia - podstawowy budynek, w którym możesz szkolić akolitów oraz składować przynoszone przez ghule drewno. Z czasem możesz go rozwinąć w Sale umarłych i Cytadelę, dzięki czemu odblokujesz dostęp do nowych jednostek i budynków.
Zigurat - budowla podnosząca ilość pożywienia, a co za tym idzie, zwiększająca limit jednostek. Można go przekształcić w budynki obronne: Wieżę duchów (atakuje cele naziemne i powietrzne) lub Nerubiańską wieżę (atakuje zimnem jednostki powietrzne i lądowe, spowalniając je)
Ołtarz ciemności - budynek, w którym możesz rekrutować oraz wskrzeszać bohaterów.
Krypta - podstawowy budynek militarny, gdzie możesz produkować: ghule, biesy podziemi i gargulce, a także kupować ulepszenia.
Dół ofiarny - możesz poświęcać akolitów i przekształcać ich w cienie. Są to niewidzialne jednostki, które nie mogą atakować, ale posiadają zdolność odkrywania innych niewidzialnych oddziałów.
Cmentarz - miejsce składowania drewna oraz produkcji zwłok. Można też kupować ulepszenia.
Rzeźnia - budynek, w którym można kupować oddziały bojowe: plugastwa, obsydianowe posągi i wozy z mięsem.
Świątynia potępionych - budynek, w którym można tworzyć jednostki magiczne: nekromantów i banshee, a także kupować do nich ulepszenia.
Kościelsko - miejsce zakupu żmija mrozu.
Nawiedzona kopalnia złota - umożliwia akolitom przejęcie kopalni i wydobywanie z niej złota bezpośrednio, bez potrzeby transportowania go do Nekropolii.
Grobowiec z relikwiami - sklep, w którym bohaterowie mogą zaopatrywać się w różne przedmioty, w zależności od stopnia rozwoju Nekropolii i postawieniu innych budynków.
Następnie: Warcraft 3 - nieumarli: jednostki podstawowe - akolita, ghul, plugastwo
Spis treści: Warcraft 3: Reforged - poradnik i najlepsze porady