Warcraft 3 - orki: jednostki podstawowe - peon, siepacz, łowca głów, tauren
Główne siły bojowe rasy zielonych.
Na bieżącej stronie poradnika znajdziesz opisy podstawowych, bojowych oddziałów rasy orków. Wśród nich są zarówno zwykli i bardzo silni wojownicy, jak i jednostki dalekiego zasięgu, zdolne do atakowania celów naziemnych i powietrznych. Nie zabrakło też opisu robotników tej rasy w Warcraft 3: Reforged.
Peon - podstawowa jednostka robotnicza orków. Peony zajmują się zdobywaniem surowców, czyli pozyskiwaniem złota z kopalni oraz wycinanie drzew, a także stawianiem i naprawianiem budynków. Ponadto mogą wchodzić do Legowisk, tworząc z nich struktury obronne.
Siepacz - podstawowa jednostka bojowa orków. Powinny stanowić podstawę armii na początku rozgrywki. Po rozwinięciu Brutalnej siły, zwiększającej wytrzymałość oraz siłę ataku, sprawdzą się dobrze także w dalszej części rozgrywki. Kiedy atakują budynki przekształcają część obrażeń w surowce.
Łowca głów - jednostka miotająca oszczepy, które są skuteczne zarówno w walce z celami naziemnymi, jak i powietrznymi. Stanowią bardzo dobre wsparcie oddziałów walczących wręcz, ale należy pamiętać, aby trzymać je z dala od bezpośredniego starcia. Możesz zamienić je w Berserkerów posiadających zdolność Szał bojowy, który podnosi siłę ataku o połowę, ale kosztem wytrzymałości danej jednostki.
Tauren - potężny i wytrzymały wojownik, zadający duże obrażenia jednostkom naziemnym. Po ich opracowaniu warto dołączyć kilka tego typu oddziałów do armii. Opracowanie zdolności Miażdżenia sprawia ponadto, że niektóre ataki wyprowadzane przez taureny przybierają formę obszarową. Skuteczność wojowników można zwiększyć między innymi poprzez skorzystanie z Żądzy krwi rzucanej przez szamanów.
Następnie: Warcraft 3 - orki: jednostki magiczne - szaman, troll znachor, pasterz duchów
Spis treści: Warcraft 3: Reforged - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Warcraft 3 - orki: budynki