Skip to main content

Warhammer 40,000: Dawn of War III - Orkowie: prezentacja i porady

Wszystko o zielonoskórych.

Ostatni z serii naszych materiałów związanych z Dawn of War 3 poświęcony jest frakcji Orków. W poprzednich filmach omówiliśmy Eldarów oraz Kosmicznych Marines.

Opisujemy frakcję zielonoskórych, przybliżamy ich wady oraz zalety. Radzimy też, jak rozpoczynać mecze w trybie multiplayer i jakie jednostki elitarne najlepiej wybierać.

Z Orkami związana jest najbardziej wyjątkowa mechanika w Dawn of War 3, czyli złom. Wykorzystując pojawiające się na mapie sterty metalu możemy ulepszać jednostki, a nawet budować pojazdy.

Choć Kosmiczni Marines pozostają najlepszą frakcją dla początkujących, mało co równa się przyjemności płynącej z prowadzenia wielkiej hordy orczych Chopaków.

Zobacz na YouTube

Warhammer 40,000: Dawn of War 3 zadebiutowało 27 kwietnia. Najnowsza odsłona serii studia Relic łączy elementy pierwszej i drugiej odsłony. Powraca tradycyjna rozbudowa bazy i duże armie, ale nacisk położone też na potężne jednostki elitarne.

Zobacz: Dawn of War 3 - poradnik i najlepsze porady

Twórcy od początku umożliwili projektowanie i udostępnianie modyfikacji gry, co poskutkowało natychmiastową dostępnością nowych map od fanów - w tym między innymi lokacji na wzór tych najbardziej popularnych z Dawn of War i Dawn of War 2.

Zobacz także