Warzone Mobile bije rekordy przed premierą. Ogromne zainteresowanie tytułem
Activision pochwaliło się wynikami.
Z okazji 20. urodzin marki Call of Duty, Activision postanowiło przypomnieć graczom o nadchodzącej premierze Call of Duty Warzone: Mobile. Tytuł nie zadebiutował jeszcze na rynku, a i tak przyciągnął uwagę milionów graczy.
Na samym początku warto zaznaczyć, że mowa o nowej odsłonie serii, a nie Call of Duty Mobile, które rządzi rynkiem gier mobilnych już od 2019 roku. Omawiane Warzone Mobile zadebiutuje na smartfonach wiosną 2024 roku, by po pewnym czasie zastąpić poprzednika. Gracze mogą jednak rejestrować się do gry przed premierą, by odblokowywać unikalne nagrody. Activision potwierdziło, że zainteresowanych jest już ponad 45 milionów.
„Kilka miesięcy później, wiosną 2024 roku, przygotuj się na dołączenie do ponad 45 milionów fanów, którzy dokonali już wstępnej rejestracji do Call of Duty Warzone Mobile ” - napisano w komunikacie. „Przygotuj swoją drużynę do lądowania na dwóch starannie odtworzonych mapach trybu battle royale - Verdansk i Rebirth Island - wraz z integracją postępów i battle passa z Modern Warfare 3 oraz Call of Duty: Warzone” - czytamy dalej.
Z okazji urodzin przedstawiono też zestawienie wszystkich wyprodukowanych do tej pory odsłon cyklu, zaczynając od oryginalnego Call of Duty, wydanego w 2003 roku. Listę zamyka Call of Duty Modern Warfare 2 z zeszłego roku, które - wedle analityków - prześcignęło wyniki sprzedażowe CoD Vanguard w zaledwie dwa tygodnie od premiery.
Oczywiście nie mogło zabraknąć wzmianki o premierze następnej pełnoprawnej odsłony. Call of Duty: Modern Warfare 3 trafi na PC oraz konsole PlayStation i Xbox obu generacji już 10 listopada. Kilka dni wcześniej zagrają gracze, którzy zadecydują się na zakup przed premierą.