Wasteland 2 wygenerowało 1,5 mln dolarów przychodów w cztery dni
Odrodzenie gatunku?
Przedstawiciele studia inXile Entertainment poinformowali, że Wasteland 2 wygenerowało 1,5 mln dolarów przychodów, w zaledwie cztery dni od premiery.
Twórcy nie podali, czy wynik obejmuje także zamówienia przedpremierowe i kopie dostarczone użytkownikom wspierającym prace.
Klasyczna produkcja RPG z akcją w rzucie izometrycznym debiutowała w ubiegły piątek - 19 września - na komputerach osobistych. Budżet produkcji wyniósł około 6 milionów dolarów.
„Jesteśmy szczęśliwi, że lubiany przez nas styl gry został tak ciepło przyjęty” - skomentował Brian Fargo z inXile.
Sukces produkcji potwierdza zainteresowanie gatunkiem, który przez wielu wydawców został uznany za „martwy”. Wcześniej w tym miesiącu informowaliśmy, że inne izometryczne RPG - Divinity: Original Sin - przekroczyło poziom 500 tysięcy sprzedanych egzemplarzy.
W planach są kolejne premiery tytułów tego typu: Pillars of Eternity (zimą) oraz Torment: Tides of Numenera (w przyszłym roku, także od inXile Entertainment).
„Gra Briana Fargo jest dobra, jednak nie tak dobra, jak można by oczekiwać po człowieku odpowiedzialnym nie tylko za oryginalne Wasteland, ale także za pierwszą część serii Fallout” - podsumował w recenzji Artur.