Skip to main content

Wasteland 2 zapewni 20 godzin rozgrywki

W wątku głównym i zadaniach pobocznych.

Niemiecki magazyn Gamestar opublikował zapowiedź klasycznej gry fabularnej Wasteland 2. Jak wynika z tłumaczenia, twórcy przygotowują od 40 do 50 różnorodnych „map” (porównywanych do 23 lokacji z Fallout 2), a główna linia fabularna wraz z zadaniami pobocznymi zapewni nawet 20 godzin rozgrywki.

Podobnie jak w oryginalnym Wasteland z 1988 roku, prowadzona drużyna będzie liczyć maksymalnie siedem postaci, wyposażonych w 32 umiejętności: od broni przeciwpancernej, przed folklor, na rusznikarstwie kończąc.

Serwis Wasteland2Guru, który opublikował tłumaczenie zapowiedzi, wspomina, że fabuła rozpocznie się w stylu Hitchcocka - od tajemniczego morderstwa.

Gamestar ujawnił także nową frakcję: Manneritów, prowadzonych przez pana Mannersa. Członkowie ugrupowania dbają o dobre wychowanie i savoir-vivre, a przy okazji są także kanibalami.

Opisano również pozostałe frakcje. Red Skorpions to fani sztuki przetrwania, nie znoszą Rangersów, reprezentowanych przez gracza. Pistol Packing Priests jest grupą fanatycznych kapłanów, planujących doszczętną destrukcję rasy ludzkiej - oczywiście za pomocą pistoletów.

Powróci rasa pół-ludzi, pół-robotów, uważających się za następny krok ewolucji. Spotkamy też Gipperów, którzy wyznają Ronalda Reagana jako boga. Pozytywne nastroje w społeczeństwie stara się zaszczepić frakcja Robinsonów. Listę ugrupowań zamyka Wrecking Crew, składające się z szaleńców, gwałcicieli i podpalaczy.

Premiera gry - sfinansowanej na Kickstarterze - odbędzie się w październiku, na PC, Maca i Linux. Twórcy przewidują sprzedaż na poziomie 200-300 tys. egzemplarzy, co zapewni środki na dalszy rozwój projektu. Studio inXile Entertainment równocześnie tworzy także inny klasyczny RPG - Torment: Tides of Numenera.

Zobacz także