Skip to main content

Wasteland 3 - jak rekrutować kwatermistrza do zbrojowni

Zdobycie kwatermistrza, odblokowanie zbrojowni w bazie.

Zdobycie kwatermistrza do zbrojowni to jedna ze składowych zadania Pełna chata w Wasteland 3. Pozyskanie go pozwala uruchomić zbrojownię w bazie, w której możliwy jest zakup broni i pancerzy. W niniejszym poradniku wyjaśniamy jak w najprostszy sposób rekrutować kwatermistrza do zbrojowni.

By podjąć się tej misji, musisz wpierw wykonać zadanie Zapędzeni w kozi róg, w trakcie którego rekrutujesz strażnika więziennego. Tuż po jego zakończeniu, w czasie rozmowy z Szeryf Daisy (1), otrzymasz nową misję - Wielka draka w Małym Vegas, w ramach którego znaleźć musisz Delgado.

Po zakończeniu rozmowy, udaj się do Małego Vegas (2) - wejście znajdziesz w północno-wschodniej części Śródmieścia Colorado Springs.

Gdy będziesz w środku, skieruj się w stronę baru. Rozpocznij rozmowę z opartą o blat postać - Charley Knowes (3). Wypytaj go o Delgado. Gdy konwersacja dobiegnie końca, przejdź przez podświetlone na czerwono drzwi (4) i wbiegnij na górę po schodach.

Porozmawiaj z siedzącym przy biurku Faranem Brygo (5). Wykorzystaj wszystkie dostępne opcje dialogowe. Gdy rozmowa się zakończy, zbiegnij po schodach na dół, do głównej części baru.

Skieruj się do przeciwnego rogu pomieszczenia. Przy kolejnych schodach znajdziesz następną postać do rozmowy - Trzęsawka (6). Podczas rozmowy wybierz opcję dialogową Prosisz nas, żebyśmy skołowali ci narkotyki? (7). Poprosi cię on, byś odzyskał narkotyki od draba imieniem Głaz.

Zakończ rozmowę, wbiegnij po schodach na górę, a następnie odbij do pierwszego pomieszczenia po lewej stronie. Tutaj znajduje się wspomniany Głaz (8). Rozpocznij z nim rozmowę. Jeśli posiadasz 3 poziom zdolności Lizus (9), będziesz w stanie wyplątać się z walki i jednocześnie otrzymać informacje o Delgado.

Jeśli brakuje ci tej zdolności, przygotuj się na dość długie, ale jednocześnie stosunkowo proste starcie. Po wszystkim zlokalizuj Sejf (10), w którym znajdują się narkotyki. Wróć do Trzęsawki i przekaż mu przedmioty, by zdobyć dość sporo punktów doświadczenia.

Jeśli nie udało ci się od Głaza uzyskać informacji o Delgado, wróć na piętro i przejdź do dalszej części pomieszczenia. W korytarzu znajdziesz postać Lalka Ken (11). Porozmawiaj z nią, by dowiedzieć się nowych rzeczy o Delgado - trzeba będzie zapłacić 100$ za tę informację.

Zbiegnij teraz na dół i wróć do głównego pomieszczenia baru. Tam ponownie porozmawiaj z Charleyem Knowesem opierającym się o blat. W trakcie konwersacji wybierz opcję dialogową Wiemy, że zabrałeś Delgado na zaplecze. Musimy tam wejść (12).

Charles Knowes skieruje cię do Warsztatu Maszynowego, gdzie porozmawiać musisz z MacTavishem. Wyjdź z Małego Vegas i przejdź do wspomnianego Warsztatu Maszynowego (13) - przejście znajdziesz w południowej części lokacji.

Na samym wejściu czeka cię walka z kilkoma przeciwnikami. Możesz sobie ją ułatwić, zakradając się do generatora (14), by wyłączyć działko automatyczne (15). Samo działko możesz też w dość prosty sposób shakować podczas walki, jeśli którakolwiek z twoich postaci posiada umiejętność Nerdowskie rzeczy.

Po zakończonej walce zbliż się do intercomu (16) zawieszonego obok zamkniętych drzwi. Przeklikaj opcje dialogowe, by otworzyć przejście do kolejnej części lokacji.

Wewnątrz znajdziesz poszukiwanego MacTavisha (17). Porozmawiaj z nim by wyciągnąć informacje dotyczące Delgado. Na koniec rozmowy będziesz musiał zdecydować, co zrobić z MacTavishem. Nie ma to jednak wpływu na to konkretne zadanie. Tutaj pojawiają się dwa rozwiązania zadania.


Wariant 1 - sojusz z bandytami

Wróć do Farana Brygo w Małym Vegas. Podczas rozmowy konieczne będzie wybranie dwóch opcji dialogowych. Pierwszą z nich jest Znaleźliśmy pana list do Mactavisha… (18).

Druga z kolei to Przekaże nam pan Delgado… (19). Po wybraniu tych opcji otrzymasz zadanie uwolnienia Delgado z zaplecza baru, a w ramach podziękowania Faran Brygo zaoferuje ci ekipę do zbrojowni, w tym kwatermistrza, którego szukasz.

Gdy zejdziesz po schodach na dół, czeka cię spotkanie z Szeryfem Lupińskim (20). Nie spodobało mu się to, że bratasz się z bandziorami, więc czeka cię walka z nim i innymi szeryfami - niezależnie od tego, jak poprowadzisz rozmowę. Starcie jest bardzo łatwe z uwagi na to, że wspierają cię ludzie Brygo.

Po walce przejdź przez drzwi za barem, by wejść na zaplecze. Dojdź do samego końca pomieszczenia, gdzie znajdziesz Inspektora Delgado (21). Porozmawiaj z nim, a następnie wróć do Szeryf Daisy. Będzie wściekła, że zabiłeś szeryfów. Zadanie dobiegnie końca, jednak otrzymasz potężną karę do relacji z szeryfami w mieście.


Wariant 2 - sojusz z szeryfami

Tak jak w wariancie 1, wróć do Farana Brygo. Wybierz jednak inną opcję dialogową - Pójdzie pan z nami… (22). Przygotuj się na długie starcie - wszyscy ludzie w Małym Vegas obrócą się przeciwko tobie.

Wybij wszystkich wrogów, a następnie wejdź na zaplecze, by uratować Inspektora Delgado. Po wszystkim wróć do Szeryf Daisy i złóż raport. Zakończysz zadanie i w ramach podziękowania otrzymasz ludzi do zbrojowni.

Możesz teraz już do woli korzystać ze zbrojowni w bazie, gdzie kupisz broń, pancerz i ulepszenia. Jeśli nie wiesz jak tam trafić, zajrzyj do rozdziału baza: jak odblokować bazę po wskazówki.

Następnie: Wasteland 3 - jak rekrutować mechaników do garażu

Spis treści: Wasteland 3 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Wasteland 3 - strażnik więzienny: rekrutacja

Zobacz także