Wasteland 3 - jak rekrutować mechaników do garażu
Pozyskanie mechaników do garażu w bazie.
Rekrutacja mechaników od garażu to jedna ze składowych misji Pełna chata w grze Wasteland 3. Dzięki mechanikom będziesz w stanie uruchomić garaż, a co za tym idzie wprowadzać modyfikacje do pojazdu Kodiak. W tym poradniku wyjaśniamy jak rekrutować mechaników.
W pierwszej kolejności skieruj się do nowej lokacji - Broadmoor Heights (1). Przejście znajdziesz w południowo-zachodnim krańcu mapy Śródmieścia Colorado Springs.
Gdy już tam dotrzesz, idź do Kościoła Ostatecznego Potopu (2), który znajdziesz tuż obok wejścia do tej lokalizacji.
Wejdź w głąb kościoła i rozpocznij rozmowę z Gideonem Reyesem (3) stojącym u szczytu niewielkich schodów. Podczas wymiany zdań mężczyzna poprosi cię o rozwiązanie problemów z uchodźcami.
Wróć teraz do poprzedniej lokacji, Śródmieścia Colorado Springs i wejdź do swojego pojazdu, Kodiaka (4), którego znajdziesz w północno-zachodniej części mapy. Dzięki temu trafisz na mapę świata.
Musisz udać się do Dziwnowiska (5). Wejście do tej lokacji znajdziesz kierując się na południowy wschód od wejścia do miasta. Po drodze czeka cię najpewniej kilka losowych spotkań. Zajrzyj do rozdziału mapa świata: jak korzystać i poruszać się po świecie jeśli chcesz dowiedzieć się o zagrożeniach i aktywnościach na mapie.
Gdy tylko wkroczysz do Dziwnowiska, rozpocznie się rozmowa z mężczyzną o niecodziennym imieniu - Amanda Rabindranath (6). Przeklikaj opcje dialogowe i wypytaj go o uchodźców, a wskaże ci lokalizacje na północ od wejścia do Dziwnowiska.
Musisz teraz udać się do Obozu Przemytników (7), czyli wspomnianej części Dziwnowiska. Idź cały czas na północ od wejścia, by po chwili trafić na most. Rozpocznie się tutaj rozmowa i walka z przemytnikami - nie da się uniknąć tego starcia.
W pierwszej kolejności musisz pozbyć się działek automatycznych - jedno (8) znajdziesz przy lewej rampie, drugie (9) przy prawej. Możesz bez problemu wyłączyć je wchodząc w interakcję z generatorem (10) - wymaga to jednak aż 7 poziomu umiejętności Mechanik.
Alternatywnie, działka możesz po prostu czymś zająć - na przykład poprzez rozłożenie własnego działka automatycznego (11). Jeśli go nie posiadasz, wystaw na pierwszą linię ognia postać z najwyższym współczynnikiem obrony i ustaw ją za osłoną. Działka i większość wrogów najpewniej atakować będą właśnie tę postać.
Gdy zniszczysz działka, rozpraw się z pozostałymi przy życiu wrogami. W tym celu świetnie sprawdzają się bronie o obszarowym ataku - jak wyrzutnia rakiet. Dzięki temu możesz zranić nawet 4 wrogów jednocześnie (12).
Gdy walka dobiegnie końca, pozbieraj przedmioty z wrogów i wejdź na górę. W niewielkim pomieszczeniu znajdziesz uchodźców, a zarazem rozpoczniesz rozmowę z Carmen (13). W trakcie rozmowy poprosi cię ona o zorganizowanie transportu uchodźców do miasta. Wybierz opcję Sprawdzimy, czy w Dziwnowisku znajdzie się ktoś, kto może wam pomóc (14).
Teraz musisz wejść do głównej części Dziwnowiska. Możesz wykorzystać dwa sposoby. Pierwszy wymaga przebicia się przez wrogów, podążając na wschód od mostu, na którym walczyłeś z przemytnikami. Drugi z kolei kosztował będzie cię 500$.
Jeśli zechcesz zapłacić, podejdź do kampera z napisem Welcome to the Bizarre i wejdź w interakcję ze znajdującym się obok radiem (15). Przeklikaj dostępne opcje dialogowe, zapłać 500$ i wejdź przez przejście, które się po chwili otworzy.
Gdy będziesz w środku, udaj się do centralnej części piętra i porozmawiaj z Pareidolia Jones (16). W trakcie rozmowy wybierz opcję Przydałaby się nam twoja pomoc. Grupa uchodźców potrzebuje transportu do Colorado Springs (17). Transport uchodźców domyślnie kosztował będzie cię 300$, jednak jeśli posiadasz zdolności Lizus lub Handel na odpowiednio 7 lub 6 poziomie, możesz zmniejszyć tę kwotę bądź uzyskać darmową usługę.
Teraz możesz wrócić już do miasta, a dokładnie do Broadmoor Heights i ponownie porozmawiać z Gideonem Reyesem z początku tego zadania. Po krótkiej wymianie zdań zaleci ci, byś aresztował Mamę Cotter. Przejdź do Śródmieścia Colorado Springs i idź na Plac targowy (18), gdzie znajdziesz tę kobietę.
Mama Cotter (19) siedzi przy jednym z namiotów. Rozpocznij z nią rozmowę. W jej trakcie musisz zdecydować, czy puścisz ją wolno czy ją aresztujesz. Wybór pierwszej opcji sprawi, iż to ona finalnie dostarczy mechaników do warsztatu, a umowa z Gideonem Reyesem zostanie zerwana. Aresztowanie jej z kolei pozwoli ci zakończyć wątek ze wspomnianym mężczyzną.
Zdecydowanie lepiej jest ją aresztować. Po powrocie do Gideona Reyesa będziesz mógł zakończyć zadanie. Dodatkowo, w czasie rozmowy Gideon spyta się, czy może zostać twoim doradcą politycznym. Warto z tego skorzystać, wybierając opcję Dzięki. Na pewno przyda nam się doradca polityczny. Witamy na pokładzie, Reyes (20).
Tym samym zakończysz to zadanie i odblokujesz mechaników w garażu. Dzięki temu będziesz w stanie modyfikować swój pojazd Kodiak, by, na przykład radzić sobie z promieniowaniem na mapie - co opisujemy w rozdziale promieniowanie: jak unikać.
Spis treści: Wasteland 3 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Wasteland 3 - jak rekrutować kwatermistrza do zbrojowni