Watch Dogs 2 - Cała władza w ręce mas
Przeszkadzamy w kampanii wyborczej kongresmana Thrussa.
W poprzedniej misji, Made in China, w zuchwały sposób ukradliśmy serwer z wielkiego statku. Teraz będziemy musieli napsuć nieco krwi lokalnemu politykowi. Początek misji jest uzależniony od tego czy wcześniej ukończyłeś zadanie poboczne Malowanie. Jeśli nie, będziesz musiał zacząć od zamalowania bilbordu Thrussa.
W tym celu udaj się we wskazane miejsce i za pomocą wielkiego żurawia budowlanego dostań się na szczyt wieżowca. Tam wypuść jeżdżącego drona, przejedź przez otwór w siatce, zhakuj skrzynkę kontrolną, po czym otwórz bramkę. Dostaniesz się do wielkiej reklamy polityka i wykonasz na niej graffiti.
Dopiero teraz możesz udać się na spotkanie z Sitarą we wskazanym miejscu. Twoim celem jest siedziba firmy !Nvite. Dostań się na miejsce w dowolny sposób, a następnie zajdź strzeżony obszar od południowej strony. Znajdziesz tam wywietrznik, którym wpuścisz drona i pozyskasz klucz dostępu ułatwiający przechodzenie pomiędzy pomieszczeniami giganta.
Wejdź przez drzwi i skieruj się najbliższymi schodami na górny poziom. Musisz uważać, gdyż teren jest silnie strzeżony, a jakiekolwiek użycie broni poskutkuje szybką neutralizacją twojej osoby. Zakradaj się zatem i cały czas korzystaj z osłon, po cichu likwidując nieprzyjaciół.
Po dotarciu na górę i zhakowaniu komputera, umieść podsłuch w telefonie leżącym na biurku prezesa !Nvite. Teraz wykonaj interakcję na czerwonym panelu nieopodal, aby odblokować dostęp do klatki schodowej. Na niższym poziomie znajduje się serwerownia, w której musisz zainstalować furtkę. Po wykonaniu interakcji na skrzynce, uruchomi się proces obejścia sieciowego.
Czeka cię w nim nieco spacerowania po pomieszczeniu, ale żaden z węzłów nie działa na czas, więc cierpliwie ustaw wszystkie przyrządy tak, aby odblokować wewnętrzną sieć i dostać się do serwera. Okaże się, że firma manipuluje ludźmi, aby ci głosowali na konkretnego polityka. Ewakuuj się z biur firmy. Udaj pod ratusz na spotkanie z Sitarą. Po krótkim dialogu wsiądź do jakiegoś pojazdu i razem ze Śrubą jedź we wskazane miejsce.
Dotarcie do apartamentu Thrussa
Zajdź wieżowiec od północno-wschodniej strony, gdzie znajduje się bramka prowadząca do niewielkiego podwórka. Stamtąd wdrapuj się po kolejnych skrzyniach i drabinach, aż dotrzesz do skrzynki kontrolnej, dzięki której otrzymasz obraz z apartamentu polityka. Po scence przerywnikowej użyj żurawia, aby przedostać się na sąsiedni budynek.
Powoli pnij się do góry po konstrukcji niedokończonego wieżowca. Zhakuj czerwony panel, aby odblokować dostęp do towarowej windy. Dostaniesz się nią wyżej, gdzie raz jeszcze złam zabezpieczenia na czerwonym panelu. Użyj kolejny raz żurawia, aby tym razem dostać się na dach apartamentu polityka, gdzie musisz pobrać dowody.
Jak zapewne się domyślasz, miejsce jest silnie strzeżone, lecz gdy jesteś odpowiednio wyposażony, możesz nawiązać walkę z gorylami Thrussa. Ciche działanie jest tu możliwe, ale wymaga dużej ilości czasu i cierpliwości. Dlatego sugerujemy w tym momencie rozwiązanie siłowe. Pobierz klucz dostępu od jednego ze strażników. Teraz udaj się do znacznika misji, gdzie wykonasz interakcję na routerze.
Pobieranie dowodów chwilę potrwa, ale jeśli wcześniej oczyściłeś teren, nie musisz się tym przejmować. Czas uciec z apartamentu. Biegnij do wskazanego miejsca, aby w efektowny sposób dostać się z powrotem na ulice San Francisco. Jeśli masz ogon, musisz się go pozbyć, dopiero wtedy zadanie ruszy do przodu. Okazuje się, że sztab Thrussa chce zhakować maszyny do głosowania, nie możemy do tego dopuścić. Spotkaj się z Joshem we wskazanym miejscu.
Spis treści: Watch Dogs 2 - Poradnik, Solucja
Następnie: Watch Dogs 2 - Wojny robotów
Zniszczenie maszyn do głosowania
Po uzyskanych wskazówkach dostań się na teren strzeżony od strony południowej. Znajduje się tam podnośnik nożycowy, dzięki któremu dotrzesz na najwyższe piętro. Możesz to też zrobić rozstawionym obok rusztowaniem. Chowając się za kolejnymi osłonami zlikwiduj znajdujących się na górze strażników. Nie pozostając wykrytym naślij obcy gang na któregoś z przeciwników na dole.
Wykorzystuj także wszelkie elektroniczne elementy na terenie strzeżonym, aby odwracać uwagę wrogów i wabić ich w pułapki. Postaraj się o jak najcichsze pozbycie się większości wrogów, a gdy pozostanie kilku niedobitków, weź sprawy w swoje ręce i zneutralizuj pozostałych przy życiu. Zanim zejdziesz na dół, pobierz od snajpera klucz dostępu.
Gdy sytuacja będzie już na tyle spokojna, że będziesz mógł bezpiecznie wędrować po całym obszarze strzeżonym, dostań się w cztery oznaczone miejsca, gdzie zniszczysz podrobione maszyny do głosowania. Po udanej demolce musisz uciec z Fort Point. Jeśli nie zadbałeś wcześniej o eksterminację gangsterów, możesz spodziewać się pościgu.