Skip to main content

Watch Dogs 2 - Wojny robotów

Dostajemy się do siedziby Tidis i ujawniamy jej tajne programy.

Poprzednie zadanie, Cała władza w ręce mas, dało nam dobrą próbkę połączenia działania cichego z bezpośrednim. Tym razem, przez większość czasu będziemy musieli działać skrycie. Aby rozpocząć misję, udaj się do wyznaczonego garażu na spotkanie ze Śrubą.

Wsiądź do furgonetki i udaj się do warsztatu naprawczego Tidis. Zaparkuj w wyznaczonym miejscu, a następnie zbliż się maksymalnie do obszaru strzeżonego, nie przekraczając go. W tym momencie przyda się Skoczek, czyli nasz jeżdżący dron. Dostań się nim do środka przez którekolwiek drzwi, ale pamiętaj, że nie możesz zostać wykryty.

Na zewnętrznym terenie dostań się do czerwonej skrzynki kontrolnej, dzięki zhakowaniu której odblokujesz sobie niektóre drzwi, ułatwiając tym samym dalszą część zadania. Wykorzystuj otwory wentylacyjne, czasowo wyłączaj jeżdżące w środku roboty, aby dostać się w trzy miejsca oznaczone na radarze. Pozyskasz ze złomu elementy potrzebne do zmodyfikowania Śrubki, naszego robota. W jednym z pomieszczeń zhakuj też laptopa, aby odblokować niektóre drzwi.

Marcus wybrał taki zawód, że czasami grzebanie w śmieciach jest nieuniknione.

Po uzyskaniu trzech potrzebnych części, wjedź przez otwór wentylacyjny do wskazanego pomieszczenia, szybko unieruchom znajdującego się tam robota, a następnie zhakuj panel, aby otworzyć drzwi Śrubie. Nasz kompan wypuści zmodyfikowanego robota, do którego musimy wrócić i aktywować go. Teraz opuść teren warsztatu naprawczego i udaj się na spotkanie z Rayem.


Odkrycie planów Tidis w ich głównej siedzibie

Po krótkiej rozmowie z naszym kompanem udaj się do biurowca firmy Tidis. Przejmiesz kontrolę nad naszym robotem. Otwórz wrota i wjedź na taśmę produkcyjną, kierując się od razu w lewo. Niedługo potem dotrzesz do ślepego zaułku. Zhakuj kamerę nad tobą, aby przełączyć żółtą skrzynkę i aktywować linię produkcyjną.

Obserwuj efekty po użyciu tego typu przełączników i cały czas podążaj przed siebie. W większości będziesz musiał przestawiać tylko przegrody, a także - okazjonalnie - aktywować niewielkie windy, które transportują roboty do kolejnych części taśmy produkcyjnej. Ciężko nawet nazwać to łamigłówką, poziom trudności jest tu praktycznie zerowy.

Gdy nie będziesz miał pomysłu, co robić dalej, po prostu rozglądaj się za żółtymi skrzynkami kontrolnymi.

W końcu dotrzesz do serwerowni, gdzie ładunek zostanie zdetonowany. Teraz trzeba pobrać z serwera pliki projektowe, a to już wiąże się z wejściem do biurowca firmy. Wracamy zatem do Marcusa. Choć rozwiązanie siłowe jest tutaj jak najbardziej możliwe, musisz być świadomy, że wezwanie posiłków znacznie utrudni ci pracę. Łatwiej jest wtedy odwracać uwagę nieprzyjaciół, chować się w jakiś kąt biurowca i przeczekać poszukiwania.

Serwerownia znajduje się na wyższym piętrze, skąd prowadzi przesmyk pomiędzy dwoma budynkami. Jest to teren dość solidnie broniony, jednak duże ilości różnych osłon dają gwarancję, że można przemknąć tu pozostając niezauważonym. Jeśli pozostajesz daleki od wykrycia, zwracaj też uwagę na laserowe czujniki i kamery, których przecięcie błyskawicznie podniesie alarm.

Pokój z serwerami poznasz po charakterystycznym, niebieskim podświetleniu, do czego pewnie zdążyłeś się już przyzwyczaić. Po pobraniu plików projektowych udaj się do kolejnego znacznika misji, który wskazuje na windę prowadzącą do laboratorium prototypów.

Jeśli chcesz wykonać obejście sieciowe, aktywuj też trzy panele, dzięki którym zaprezentowane ci zostaną prototypy niebezpiecznych robotów.

Spis treści: Watch Dogs 2 - Poradnik, Solucja

Następnie: Watch Dogs 2 - Ostateczna rozgrywka


Po dostaniu się do piwnic, musisz wykonać obejście sieciowe. Zanim jednak zabierzesz się za przestawianie elementów, aktywuj trzy znajdujące się tam panele. Poznasz prototypy robotów strażniczych, pancernych i szturmowych. Niebezpiecznymi zabawkami zajmiesz się jednak później, teraz skoncentruj się na uzyskaniu niebieskiej pętli obejścia sieciowego.

W ten sposób dotrzesz do sali z pajęczym dronem, którego za chwilę będziesz mógł kontrolować, co jest chyba najciekawszym momentem tego zadania. Udaj się do pomieszczenia kontrolnego i wykonaj interakcję na komputerze. Przejmiesz kontrolę nad wielkim pająkiem, którym możesz skakać, wdrapywać się na ściany i sufity, strzelać, a także rozdeptywać przeciwników.

Do czerwonych elementów możesz strzelać lub wykorzystać rozdeptanie czy paralizator.

Ci z kolei będą się tutaj pojawiać regularnie, ale nie powinni stanowić zbyt dużego zagrożenia dla wielkiego robota. Skoncentruj się na niszczeniu oznaczonych, podświetlonych na czerwono miejsc. Gdy już skończysz ten etap, zajmij się trzema wspomnianymi prototypami. Później będziesz musiał wdrapać się po ścianie na wyższe piętro, gdzie twoim celem jest odcięcie zasilania serwerów.

Po prostu zniszcz wszystkie czerwone skrzynki. Najszybciej stanie się to po użyciu karabinu, który jest wyposażeniem robota-pająka. Po udanym zniszczeniu wszystkich zasilających elementów, wyświetli się krótki przerywnik filmowy, a po nim misja dobiegnie końca.

Zobacz także