Watch Dogs 2 - Zhakować cały świat
Nanosimy zmiany w rakiecie Galilei i otrzymujemy dostęp do satelity umieszczonego na orbicie.
Po misji Oko za oko, musisz spotkać się z Rayem na plaży. Wspólnie obejrzycie start rakiety Galilei, co zainspirowało Raya do pewne działania na bardzo dużą skalę. Po krótkim dialogu wsiądźcie do jakiegoś samochodu i udajcie się do dziupli, gdzie poznasz kolejne szczegóły dotyczące tej szalonej misji.
Po raz kolejny namawiamy, abyś ukończył te zadanie bez choćby jednego strzału. Wywołanie alarmu w którymkolwiek momencie, praktycznie zniszczy cały plan. Wystarczą ci drony, umiejętność wyłączania zabezpieczeń oraz sprawne skradanie się za plecami nieprzyjaciół.
Udaj się do głównej siedziby Galilei, gdzie przy ścianie budynku uzyskasz dostęp do sieci ich kamer. Aby to zrobić, musisz wykonać obejście sieciowe, które nie należy do zbyt wymagających. Teraz śmiało wejdź do środka. Pierwszy korytarz nie jest obszarem strzeżonym, ale kolejne pomieszczenia już tak. Wypuść jeżdżącego drona pod czujnikami laserowymi i odwróć uwagę strażnika jego telefonem. W tym czasie szybko wjedź na wyższe piętro.
Podkładamy exploit w satelicie
Poruszając się ostrożnie po halach i klatkach schodowych, a także korzystając z systemów wentylacji, dostań się do pomieszczenia, gdzie znajduje się klucz dostępu. Zauważysz wspomniane miejsce w hakerskim trybie widzenia. Po uzyskaniu klucza możesz przywołać drona do siebie. Następnym celem jest zmodyfikowanie płyty głównej i to będzie już nieco trudniejsze. Musisz to zrobić osobiście, bez użycia zabawek.
Wyłącz czasowo lasery przy wejściu i błyskawicznie odwróć uwagę ochroniarza, hakując jego telefon. Przemknij za jego plecami, tak samo jak w przypadku drona i wbiegnij po schodach na górę. Teraz musisz dostać się do pomieszczenia z płytą główną. Najlepiej jest robić to trzymając się całkowicie lewej strony hali.
Podążaj skrajem hali, otwierając kolejne drzwi, wyłączając czasowo kamery z laserowymi czujnikami, a także unikając wzroku strażników i robotów. Musisz dostać się na wyższy poziom, gdzie znajduje się pomieszczenie z płytą główną. Wpuść przez otwór wentylacyjny jeżdżącego drona i zhakuj skrzynkę, aby odblokować drzwi.
Zapewne zastanawiasz się, dlaczego nie było to możliwe na samym początku, gdzie także używaliśmy Skoczka? Otóż oba drony mają wyznaczony zasięg, dlatego nie dałbyś rady podjechać aż tak daleko. Na szczęście okolica pomieszczenia z płytą główną jest praktycznie niestrzeżona, więc nie powinieneś wpakować się w pułapkę.
Po wejściu i wykonaniu stosownej poprawki płyty głównej, udaj się na najwyższe piętro klatką schodową po drugiej stronie hali. Ponownie będziesz musiał unikać spojrzeń strażników, a także wyłączać system kamer z laserami. Najłatwiej jest to robić przy pomocy latającego drona, który nie wpadnie tak łatwo w wiązkę, wywołując przy tym alarm.
Teraz czeka cię już tylko podmiana elektronicznego elementu i ewakuacja, która będzie znacznie prostsza. Skieruj się w północny skraj piętra, gdzie odnajdziesz drabinę. Zejdziesz nią do hallu z klatką schodową, gdzie zaczynałeś swoją przygodę w siedzibie Galilei. Teraz pozostaje tylko raz jeszcze wyłączyć czujniki laserowe na wejściu i odwrócić uwagę strażnika. Po wyjściu na zewnątrz, opuść teren wyznaczony na radarze.
Teraz będziesz musiał nieco poczekać, aż będziesz mógł kontynuować zadanie. Proces startu rakiety jest złożony i musi minąć trochę czasu. W tym momencie możesz robić cokolwiek innego, na przykład zająć się jakąś aktywnością poboczną. W końcu otrzymasz zaproszenie na wspólne oglądanie startu rakietu. Udaj się więc do głównej kwatery DedSecu.
Atak na ośrodek danych Blume w Delaware
Po niezbyt długim przerywniku filmowym, twoim oczom ukaże się… kula ziemska. To dzięki zmodyfikowanej płycie głównej w rakiecie mamy teraz dostęp do satelity umieszczonego na orbicie ziemskiej. Zmieniaj satelity, aż po zerknięciu na planetę otrzymasz dostęp do Dublina, gdzie znajduje się biuro Blume.
Zyskasz dostęp do tamtejszych kamer. Musisz zdobyć klucz dostępu od kobiety i zhakować terminal. Uruchom alarm na ścianie, aby postać zmieniła swoje położenie. Dokonaj hakowania na odległość, po czym wykonaj interakcję na komputerze. Wróci widok z satelity, z której dostaniesz się do Dubaju i farmy serwerów Blume.
Tutaj również nie czeka cię nic skomplikowanego, wystarczy dwukrotnie zmienić kamery i zhakować zastane tam serwery. Po powrocie na satelitę, musisz dotrzeć do elektrowni w Seulu. Wykorzystaj widok z dwóch kamer umieszczonych z tyłu pomieszczenia, gdzie zyskasz widok na sześć różnych komputerów. Nie używaj trybu widzenia hakera.
Musisz mieć bowiem widoczną treść wyświetlaną na wielkim ekranie umieszczonym centralnie w pomieszczeniu. Wykonuj interakcję na jednostkach centralnych w ten sposób, aby wszystkie połączenia wyświetlane na monitorze przybrały kolor czerwony. Wówczas raz jeszcze przeniesiesz się na satelitę.
Spis treści: Watch Dogs 2 - Poradnik, Solucja
Następnie: Watch Dogs 2 - Made in China
W końcu, po wszystkich zmianach wykonywanych z satelity, przyszedł czas na dostanie się do Delaware. Wykorzystaj znajdującego się tam latającego drona, po czym aktywuj obejście sieciowe. Na początku będzie wydawać się nieco straszne, ale nie powinno ci sprawić kłopotów. To tylko ilość ewentualnych połączeń jest teoretycznie przytłaczająca.
Po prawidłowym odblokowaniu węzłów na kolumnach po obu stronach wielkiego pomieszczenia, pozostanie tylko szybkie odblokowanie elementów znajdujących się na podłodze. Po tym działaniu kliknij główną część węzła i zhakuj znajdujący się tam główn komputer.
Rozpocznie się automatyczne pobieranie danych, które będą warte więcej, niż złoto, przynajmniej patrząc na to z perspektywy DedSecu. Marcus postanowi także zostawić specyficzną niespodziankę dla kogokolwiek, kto pojawi się w wielkim pomieszczeniu serwerowym. Po krótkim przerywniku filmowym misja dobiegnie końca.