Watch Dogs: 30 klatek na sekundę, 900p na PlayStation 4, 792p na Xbox One
Dane dla nowej generacji konsol.
Po krótkim zamieszaniu, spowodowanym publikacją - jak się okazuje - nieprawdziwych informacji na temat rozdzielczości Watch Dogs na PS4, Ubisoft zdecydował się podać konkretne wartości dla platform nowej generacji.
Gra akcji zadziała w 900p na PlayStation 4 i w 792p na Xbox One. W obu przypadkach obraz wyświetli się w 30 klatkach na sekundę.
Nie podano konkretów na temat wersji PlayStation 3 i Xbox 360, ale przedstawiciel wydawcy wspomniał, że w tych wydaniach zabraknie trybu Decryption i swobodnej rozgrywki w multiplayerze. Zmniejszy się też zagęszczenie przechodniów na ulicach.
„Rozdzielczość to tylko liczby, tak samo jak klatki na sekundę” - zapewnia na oficjalnym blogu dyrektor kreatywny Jonathan Morin. „To wartościowe aspekty produkcji gier, ale wybory podejmujemy w zależności od doświadczeń, jakie chcemy dostarczyć. W naszym przypadku najważniejsze są dynamika, eksploracja, ekspresja.”
„Chcemy stałej płynności, ale w centrum doświadczenie leży dynamika. Tak samo jest z rozdzielczością. Ludzie patrzą na liniowe strzelanki i widzą wszystkie te wspaniałe efekty w ciasnym korytarzu” - dodaje deweloper. „Zapominają, że jeśli dodamy te same efekty w otwartym świecie, z ludźmi dookoła, potencjalnymi kraksami i osobami pojawiającymi się w trybie sieciowym bez ostrzeżenia, to wszystko dzieje się jednocześnie, w jednej klatce. Wspaniałość ma więc swój koszt.”
Watch Dogs zadebiutuje 27 maja, trafi na PC, PlayStation 3, PS4, Xboksa 360 i Xbox One. W późniejszym terminie ukaże się też wersja dla Wii U.