Skip to main content

Watch Dogs Legion - Niezbity dowód: kryjówka Malika, Bagley

Poszukujemy niebezpiecznego agenta.

Misja fabularna rozpoczynająca się po zakończeniu zadania głównego o nazwie Polowanie na Zero-Day. Po jego rozpoczęcie pierwszym celem będzie zbadanie The Stage. Uprzedzając nieco fakty misję warto zacząć z najmniej przydatnym lub najrzadziej wykorzystywanym przez nas agentem.

Udaj się w stronę wskazanego budynku - wejdź na górę (np. po rurach) i wejdź w interakcję z hubem (1). Następnie zejdź na dół i otwórz garaż (2). Okaże się, że była to zasadzka, a agent zostanie porwany.

Zmień agenta i udaj się do nowego punktu na mapie, który wskazuje kryjówkę Malika. Po dotarciu na miejsce (najlepiej dronem użytkowym), warto wyeliminować strażników z lewej strony (3).

Kiedy teren będzie czysty przestaw dźwignię (4), co spowoduje pojawienie się węzłów elektrycznych. Tym razem w rozwiązaniu łamigłówki pojawi się jednak dron Bagley (5).

Problem w tym, że szybko pojawią się też inne drony, które będą próbowały go zniszczyć. Ukryj się agentem w jakimś zaułku z tyłu, po czym przejmij kontrolę nad jednym z dronów i przystąp do walki z pozostałymi (6) oraz z żołnierzami. Jeśli maszyna zostanie zestrzelona, to przejmuj kolejną i kontynuuj walkę w ten sam sposób, aż Bagley skończy.

Kiedy Bagley zakończy podejdź do dźwigni, którą wcześniej aktywowałeś i zeskocz na dół. Teraz wystarczy wbiec do budynku (7), włamać się do komputera, a następnie opuścić teren kryjówki.


Ratowanie agenta DedSecu

Kiedy to nastąpi otrzymasz nowe zadanie, tym razem polegające na uratowaniu agenta DedSecu.

Skieruj się w stronę zaznaczonego miejsca. Okaże się, że agent jest przetrzymywany w budynku (8). Klucz do niego posiada jeden ze strażników (9) na moście. Możesz wyeliminować go przy pomocy pułapki lub spróbować ściągnąć klucz kamerą, nie robiąc mu żadnej krzywdy.

Po jego zdobyciu pozbądź się dwóch wartowników (10) - możesz to zrobić po cichu lub np. przejąć drona bojowego i ostrzelać ich z niego.

Po uspokojeniu sytuacji i zdobyciu klucza skieruj się do wejścia (11) do budynku. Po przekroczeniu progu rozpocznie się ostatnia animacja w misji.

Następnie: Watch Dogs Legion - Dom śmierci: uwolnienie agenta, spotkanie

Spis treści: Watch Dogs Legion - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Watch Dogs Legion - Polowanie na Zero-Day: serwer MI6, Emma Child

Zobacz także