Watch Dogs w wersji PC wyświetli zaawansowane efekty graficzne
Dzięki nowemu silnikowi Disrupt.
Silnik Disrupt, napędzający Watch Dogs, umożliwi wyświetlenie wielu zaawansowanych efektów graficznych w wersji PC.
Główny programista produkcji, Francis Boivin przyznał w rozmowie z serwisem GamingBolt, że w grze zobaczymy m.in. ambient occlusion (wydajna i realistyczna metoda cieniowania obiektów), „masywne, dynamiczne oświetlenie", HDR, globalną iluminację czy zmienną głębię pola widzenia.
Jak wiemy już z wcześniejszych zapowiedzi, Watch Dogs wykorzysta także gamę możliwości DirectX 11, z teselacją na czele.
- Usprawniliśmy techniki, nad którymi pracowaliśmy w przeszłości i sprawdziliśmy, co było dostępne, by uzyskać zakładaną przez nas jakość - mówi Boivin. - Nie integrujemy po prostu wszystkich nowinek, ale spędziliśmy sporo czasu na dostosowanie rozwiązań i algorytmów, by spełniły nasze wymagania.
Watch Dogs ukaże się 22 listopada, trafi na PC, PS3, Xboksa 360 i Wii U, a w przyszłości także jako tytuł startowy na konsole nowej generacji. Francuski wydawca zapewnił, że nie opóźni premiery wersji na komputery osobiste, jak w przypadku Assassin's Creed IV: Black Flag.
Gra osadzona będzie w Chicago, dużą rolę odegra w niej rozbudowany system CtOS monitorujący miasto. Wcielimy się w hakera - Aidena Pierce'a, który mści się na mordercach swojej rodziny.