Watch Dogs w 1080p i 60 FPS na PS4
AKTUALIZACJA: Wzmianki o rozdzielczości i płynności zostały usunięte.
Aktualizacja (13.05.2014): Oficjalna strona gry w serwisie PlayStation nie wspomina już o tym, że Watch Dogs zadziała w rozdzielczości 1080p i przy 60 klatkach na sekundę - informacje usunięto.
Nie wiadomo, co było wynikiem takiej decyzji. Możliwe, że doszło do pomyłki lub publikacji nieaktualnych danych. Eurogamer skontaktował się z Sony i Ubisoftem, by wyjaśnić sytuację.
*
Oryginalna wiadomość (12.05.2014): Watch Dogs zadziała na PlayStation 4 w rozdzielczości 1080p, przy 60 klatkach na sekundę - wynika z informacji opublikowanych na stronie gry.
„Hakuj wszystko, przedzierając się przez mroczne zakamarki Chicago, doświadczając Watch Dogs w sposób, który zapewnić może tylko Sony, w 60 FPS i 1080p” - czytamy w opisie.
Ubisoft nie potwierdził jeszcze, w jakiej rozdzielczości i przy jakiej płynności zadziała najnowsza produkcja na konsolach.
Gra „zasłynęła” ostatnio kontrowersjami, wywołanymi przez rzekome różnice w oprawie graficznej między pierwszą prezentacją na E3 w 2012 roku i późniejszymi zwiastunami.
- Myślę, że jakość grafiki jest obecnie porównywalna z tym, co prezentowaliśmy na E3 2012, jeżeli zastosujemy tę samą pogodę, miejsce i porę dnia - zapewnił w kwietniu dyrektor kreatywny Jonathan Morin w rozmowie z Eurogamerem.
- Nawet wersja na PS4 wypada dobrze w porównaniu do pokazu na E3 2012. Są różnice w rozdzielczości, jeden czy dwa efekty są dostępne tylko na mocnych PC, ale ogólnie rzecz biorąc, poziom jest podobny.
Watch Dogs zadebiutuje 27 maja. Gra trafi na PC, PlayStation 3, PS4, Xbox One, Xboksa 360 oraz - w późniejszym terminie - na Wii U.