Skip to main content

Weterani tej gry rycerskiej przez pewien czas mieli niezłą zabawę. Matchmaking dobierał im świeżaków

Twórcy pracują nad poprawką.

Chivalry 2, czyli popularny symulator średniowiecznych bitew, doczekał się kolejnej dużej aktualizacji. Jedną z największych zmian było wprowadzenie matchmakingu opartego na umiejętnościach graczy. System zadziałał jednak wprost przeciwnie, dobierając przeciwko sobie wyjątkowo niezbalansowane zespoły.

Jak informuje serwis PC Gamer, nawet w swoich założeniach nowy system matchmakingu w Chivalry 2 nie był aż tak restrykcyjny i stawiający na pełny balans, niż niektóre współczesne tytuły. Zamiast tego, twórcy planowali, aby po prostu tworzył twa zespoły z graczami o - z grubsza - podobnej randzie w globalnym rankingu.

Zamiast tego, jak pokazują m.in. screeny opublikowane przez internautów w serwisie Reddit, mechanizm działał w zasadzie wprost przeciwnie - przeciwko drużynom składającym się z wysokopoziomowych, doświadczonych graczy, gra wystawiała nowicjuszy, którzy dopiero co zaczęli przygodę z produkcją.

Nice one devs hahahahhaha
byu/TheUsualGuy666 inChivalry2

Twórcy ze studia Torn Banner zauważyli problem i wydali w tej sprawie oświadczenie. „Ze względu na nowy problem, który powoduje, że wprowadzony w aktualizacji 2.10 system matchmakingu oparty na umiejętnościach graczy nie działa zgodnie z oczekiwaniami, zdecydowaliśmy się wyłączyć funkcję do czasu, aż nasz zespół dostatecznie zbada sprawę” - przekazał menedżer społeczności gry.

Oprócz niefortunnego systemu dobierania graczy wspomniana aktualizacja - zatytułowana Duel of the Fetes - wprowadza możliwość wyboru regionu matchmakingu, nowe przedmioty kosmetyczne, trzy dodatkowe mapy, kolejną przepustkę sezonową, poprawki wielu błędów, a także wsparcie dla nieoficjalnych serwerach społeczności. Gospodarze mogą swobodnie dostosować rotację map, limity klas oraz inne ustawienia serwera, zależnie od swoich preferencji.

Zobacz także