Wiedźmin 3 - Represje w Novigradzie: Lussi, Walter
Skarb, Walter, Lussi, Fritz - zadania poboczne w Novigradzie.
Zadanie Represje w Novigradzie w grze Wiedźmin 3 możemy rozpocząć w dwóch różnych punktach. Naszym zadaniem jest zebrać klucze od trzech złodziei, którzy stali się celami łowców czarownic. Po zdobyciu wszystkich trzech kluczy będziemy mogli otworzyć ukryty skarb.
Uwaga: Jeśli szukałeś zadania Represje w Novigradzie z rannym łowcą czarownic, przejdź na tę stronę.
Aby zacząć, musimy spotkać się z Lussi (1) lub Walterem (2).
Mapę w pełnym rozmiarze można zobaczyć pod tym linkiem
Niezależnie kogo spotkamy początkowo, trop zaprowadzi nas do pozostałych członków gangu.
Na tej stronie:
- Lussi - wypędzenie upiorów
- Walter - na progu domu
- Fritz - śmierć we własnym mieszkaniu
- Trzy klucze - odnalezienie skarbu
Lussi - wypędzenie upiorów
Spotkasz proszącą o pomoc młodą kobietę (3). Lussi - bo tak ma na imię dziewczyna - prosi wiedźmina o wypędzenie upiorów z jej mieszkania. Zgódź się i podążaj za nią.
Wewnątrz budynku zostaniesz zaatakowany przez dwóch łowców czarownic. Po rozprawieniu się z wrogami Lussi wyjaśni, że była celem inkwizytorów i musi uciekać.
Dziewczyna wręczy Geraltowi klucz i opowie o swoich towarzyszach oraz skarbie. Przeszukaj zwłoki łowców czarownic, by znaleźć list gończy - zaprowadzi cię do pozostałych członków gangu.
Walter - na progu domu
Na Waltera trafiamy, gdy bezskutecznie dobija się do drzwi domu (4). Po chwili mężczyznę zaatakują łowcy czarownic. Po pokonaniu przeciwników porozmawiaj z Walterem lub, jeśli nie przeżył, przeszukaj jego zwłoki. Wejdziesz w posiadanie klucza.
Przeszukaj też zwłoki łowców czarownic. Odnajdziesz list gończy, zaznaczający lokalizację pozostałych dwóch celów. Udaj się do wybranego z nich by kontynuować.
Fritz - śmierć we własnym mieszkaniu
Aby dostać się do mieszkania Fritza, udaj się w okolice domu Triss, wejdź po drewnianych schodach i otwórz drzwi na półpiętrze (6). Okazuje się, że przybyłeś za późno - złodziej jest już martwy.
Udaj się na piętro i podpal pochodnię przy schodach (7). Otworzy to tajny pokój (8) w ścianie obok.
Przeszukaj biurko, a znajdziesz kluczyk. Jeśli jeszcze nie masz wszystkich trzech kluczy, udaj się do kolejnego celu zadania.
Trzy klucze - odnalezienie skarbu
Po skompletowaniu wszystkich trzech kluczy wróć do domu Fritza. W tajnym pomieszczeniu, które uprzednio odkryłeś, podejdź do sejfu (9) i otwórz go.
W środku znajdziesz nieco kosztowności i przydatnych przedmiotów do alchemii i wytwarzania ekwipunku.
Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)
Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja