Wiedźmin 1 - Marsz druidów
Zielony marsz druidów na bagnach.
Marsz druidów to nieoficjalna nazwa dodatkowej „misji" w rozdziale piątym w grze Wiedźmin 1. Zadanie nie pojawia się w dzienniku. Możesz je rozpocząć po rozmowie ze starszym druidem przebywającym w jaskini [1] na bagnach (tylko za dnia, jeśli kładzie się spać, odmówi rozmowy). Podczas dialogu dowiesz się od niego, że druidzi planują przeprowadzenie ekologicznego marszu, ale w tym celu potrzebują transparentów.
Jeśli dostarczysz druidowi odpowiednie materiały, których poszukuje, to w zamian otrzymasz od niego po trzy eliksiry (z wyłączeniem pary Blekot-Jaskółka, gdzie otrzymasz tylko jedną sztukę). Oto lista eliksirów, które możesz otrzymać za pomoc w organizacji marszu po dostarczeniu jednego ze składników:
- Biała róża - eliksir Biały miód
- Blekot - eliksir Jaskółka
- Bursztyn - eliksir Wierzba
- Czerwony szal - eliksir Kot
- Diament - eliksir Wywar de Vries
- Rubin - eliksir Dekokt Raffarda Białego
- Szafir - eliksir Pełnia
- Szal Pani - eliksir Zamieć
- Złoty szal - eliksir Kot
Możesz dokonać więcej niż jednej wymiany, ale ta odbywać się może jedynie za dnia. By tego dokonać musisz jednak wyjść z jaskini i wejść po chwili. Gdy otrzymasz eliksir, automatycznie odblokujesz również jego recepturę.
Następnie: Wiedźmin 1 - Aksamit i błoto, Jean Pierre
Spis treści: Wiedźmin 1 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Wiedźmin 1 - Zbroja, zadanie poboczne