Skip to main content

Wiedźmin 1 - Polowanie na Gon, pustelnik

Pozbądź się upiorów dla Pustelnika.

Zadanie Polowanie na Gon w grze Wiedźmin 1 możesz rozpocząć po rozmowie z pustelnikiem [1], którego za dnia możesz spotkać wśród zabudowań w południowej części Pól. Pustelnik poprosi cię, abyś pozbył się duchów Gonu, które pojawiają się nocami w pobliżu kręgu druidów [2].

Problem w tym, że Król Gonu jest bardzo potężnym przeciwnikiem. Aby osłabić go w walce należy rozpalić przy kapliczce ogień oraz dorzucić do niego korzeń mandragory [3]. Znajdziesz je w kurhanach za chatą pustelnika.

Skieruj się w nocy (najlepiej prześpij się do północy przy ognisku u Pustelnika) do kręgu [2] na wschodzie i wrzuć korzeń mandragory do ognia palącego się przed kapliczką. Teraz będziesz musiał stawić czoła trzem grupom duchów - w każdej będą po trzy zjawy. Najlepiej osłabiać je znakiem Igni (możesz dodatkowo zaczerpnąć wcześniej z Miejsca Mocy przy drzewie), a potem walczyć przy pomocy stylu grupowego srebrnym mieczem albo biegać wokół kapliczki, unikać ataków i korzystać tylko ze znaku Igni.

Po uporaniu się z duchami wróć do Pustelnika i odbierz nagrodę - księgę "Wampiry: fakty i mity", wianek z nieśmiertelników związany z zadaniem W pełnym słońcu lub jedno z zabudowań należących do zleceniodawcy, gdzie możesz odpocząć. Najlepiej wybierz księgę, jeśli jej nie czytałeś - zaoszczędzisz kilkaset orenów. Wianek może być przydatny, jednak użycie go jest tylko opcjonalnym fragmentem wspomnianego zadania i możesz pozyskać go także w inny sposób, o czym przeczytasz w opisie misji.

Następnie: Wiedźmin 1 - Zbroja, zadanie poboczne

Spis treści: Wiedźmin 1 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wiedźmin 1 - Drobne utrapienia, skrzaty

Zobacz także