Skip to main content

Wiedźmin 1 - Złodziejskie nasienie, Najada

Znajdź skradzione dobra Najady.

Zadanie Złodziejskie nasienie w grze Wiedźmin 1 możesz rozpocząć po rozmowie z nimfą Najada [1], którą możesz spotkać zaraz na początku rozdziału i każdego dnia popołudniu oraz w nocy. Jeśli nie ma jej już przy brzegu, to skorzystaj z łodzi przy Królu Rybaku, aby dostać się na Wyspę Rybitw, gdzie również może przebywać.

Porozmawiaj z nią na temat trapiącego ją problemu. Okaże się, że zgubiła naszyjnik w pobliskim jeziorku. Problem w tym, że grasuje tam niejaki Zefir, utopiec-złodziej, któremu towarzyszą podobne jemu potwory. Aby sprowokować Zefira do ataku musisz rozprawić się z trzema grupami utopców (szukaj ich po zmroku). Pierwszą znajdziesz przy północnej plaży na Brzegu [2], drugą we wspomnianej zatoczce na Wyspie Rybitw [3], ostatnią przy rzece [4] na południe od wsi Odmęty.

Po zabiciu ostatniej grupy pojawi się Zefir. Rozpraw się z nim i podnieś naszyjnik, który dostarcz Najadzie (jeśli nie ma jej na Wyspie Rybitw, to powinna znajdować się na północnym wschodzie lokacji Brzeg). Możesz teraz odebrać jedną z trzech nagród - księgę "Vodyanoi albo ryboludzi opisanie" (pospolita), runę księżyca lub możliwość leczenia ran u Najady (co równie dobrze uczynisz przy pobliskim ognisku medytując godzinę). Runa jest najbardziej opłacalną nagrodą.

Następnie: Wiedźmin 1 - Drobne utrapienia, skrzaty

Spis treści: Wiedźmin 1 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wiedźmin 1 - Kusicielka, sukkub

Zobacz także