Wiedźmin 3 - Akt II: Kaer Morhen - Najbrzydszy człowiek na świecie
Zadanie główne: Bierzemy pod opiekę zagadkową postać, a potem urządzamy "przyjęcie".
Opis dwóch zadań rozgrywanych w Kaer Morhen, które są ściśle powiązane z tajemniczym Umą. Co kryje za sobą najbrzydsza istota stąpającą po ziemi? Czy uda się ją odczarować i sprawdzić czy potwierdzą się przypuszczenia wiedźminów?
Misja główna: Najbrzydszy człowiek na świecie
Misja rozpocznie się automatycznie po zakończeniu poprzedniego zadania fabularnego o nazwie Bezimienny. Wróć do Velen i skieruj się do kasztelu Wrońce, gdzie spotkaj się z sierżantem Ardelą lub Baronem (Mapa #1) jeśli nie wykonałeś dla niego misji rodzinnych. Porozmawiaj z nim na temat oddania Umy.
Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.
Po rozmowie opuść budynek i udaj się do stajennego pilnującego Umy. Powiedz mu, że zabierasz stwora. Kiedy skończysz dialog rozpocznie się scenka, w której wiedźmin zabiera Umę na konia i kieruje się do Kaer Morhen. W trakcie drogi zatrzymują go jednak ludzie cesarza, z którymi musi udać się do Wyzimy.
Po audiencji u cesarza Geralt skieruje się do Kaer Morhen. Czekają tam na ciebie trzy zadania, w których będziesz musiał pomóc Lambertowi (misja Ostatnia próba), Yennefer (Zakłócenia) oraz Eskelowi (Ażeby widłogona zwabić...).
Po ich wypełnieniu Vesemir zabierze Umę na noc, aby go odczarować. W tym czasie możesz porozmawiać z Yennefer i Lambertem oraz Eskelem. Spotkanie z dwoma ostatnimi skończy się alkoholową posiadówą. Przy okazji zacznie się inne zadanie - Nie ma jak w domu. Po jego wykonaniu, pokrywającym się z obecnym zadaniem, automatycznie włączy się następna misja - Va faill, Elaine. Po jej ukończeniu zakończy się również bieżące zadanie.
Następnie: Wiedźmin 3 - Akt II: Kaer Morhen - Ażeby widłogona zwabić...
Misja główna: Nie ma jak w domu
Po nocnych rozmowach zaczniecie z Lambertem szukać Eskela, który wybył po alkohol. Będziesz miał lekkie kłopoty z rozmazanym obrazem. Pomimo tego zlokalizuj na ziemi czerwone ślady Eskela i zacznij iść tym tropem. Znajdziesz go pijanego na zewnątrz budynku. Obudź go i zdecydujcie, co chcecie robić dalej. Możesz położyć się spać lub przychylić się do pomysłu Lamberta, który zaproponuje połączenie się z czarodziejkami z loży, a potem wskoczenie w damskie kiecki.
W drugim przypadku odnajdź skrzynię Yennefer, wyjmij z niej spodnie i załóż je. Potem połącz się z pomocą kryształów z lożą czarodziejów i podziwiaj efekty misternego planu. Po położeniu się spać misja zakończy się. Rozpoczniesz również kolejną - Va faill, Elaine.
Następnie: Wiedźmin 3 - Akt II: Kaer Morhen - Va faill, Elaine
Powrót do spisu misji fabularnych: Wiedźmin 3 - Zadania główne, opis przejścia
Powrót głównego spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze