Wiedźmin 3 - Biały Sad: Poszukiwania (zadania dodatkowe)
Kilka pomniejszych zadań w Białym Sadzie.
Poniżej znajdują się opisy zadań dodatkowych z serii Poszukiwania. Te opcjonalne do wykonania misje polegają najczęściej na znalezieniu wskazówki związanej ze skarbem, a następnie odszukanie go. Często są bronione przez różnych przeciwników np. bandytów lub zjawy. Nagrodą za ten typ zadań są najczęściej cenne przedmioty oraz bronie.
Poszukiwania: Brudna forsa
Misję możesz rozpocząć po odnalezieniu notatki znajdującej się w skrzyni w obozie na północnym wschodzie (Mapa #1). Uważaj, ponieważ jest on broniony przez dzikie zwierzęta, w tym wilki i wargi, więc zajmij się nimi w pierwszej kolejności. Następnie przeszukaj skrzynię i przeczytaj z poziomu ekwipunku wiadomość, którą w niej znajdziesz.
Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.
Dowiesz się z niej o skarbie znajdującym się w obozie bandytów (#2) na wschód od twojej pozycji. Po dotarciu na miejsce wyeliminuj przede wszystkim łuczników. Kiedy to nastąpi przystąp do walki z przywódcą, który posiada tarczę. Obijanie jej mija się z celem, dlatego najlepiej jest wykonywać uniki, kiedy przeciwnik atakuje, a potem szybko wyprowadzać kontry w odsłonięte miejsca. Po walce przeszukaj namiot, w którym znajdziesz kilka skrzyń z ekwipunkiem.
Poszukiwania: Złoto dezerterów
Zadanie możesz rozpocząć po odnalezieniu notatki w skrzyni przy ciele zabitego szpiega na północnym wschodzie (Mapa #1). Po jej podniesieniu przeczytaj wiadomość z poziomu ekwipunku. Twoim celem będzie odnalezienie skrytki dezerterów.
Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.
Skieruj się w stronę wioski na południowy zachód od twojej pozycji (#2). Rozpraw się z kilkoma dezerterami, którzy tu przebywają (wywabiaj ich pojedynczo i wykańczaj), po czym wejdź do podłużnego domu. Z prawej strony znajdziesz wejście do piwnicy. Zejdź na dół, a trafisz do sali ze skarbem. Po jego zabraniu misja zakończy się.
Poszukiwania: Rynsztunek Szkoły Żmii
Aby rozpocząć zadanie musisz skierować się do cmentarza na północy Białego Sadu (Mapa #1). Krypta jest broniona przez upiora na 7 poziomie. Jeśli chcesz szybko się z nim uporać, to przede wszystkim wykonuj liczne uniki i wspomagaj się znakiem Yrden. Kiedy pokonasz zjawę zniszcz drzwi do krypty i wejdź do środka.
Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.
Zejdź do podziemi i rozpraw się z następnym upiorem. Następnie rozejrzyj się w ciemnym pomieszczeniu (warto wspomóc się zmysłem wiedźmińskim). Na prawo od wejścia natkniesz się na zwłoki dwójki ludzi. Przy jednych znajdziesz schemat srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu żmii oraz list Kolgrima z cechu żmii. Podnieś obydwa przedmioty i z poziomu ekwipunku przeczytaj list.
Teraz będziesz musiał znaleźć drugą część rynsztunku. W tym celu udaj się na południowy wschód (#2), gdzie znajdziesz górujące nad okolicą ruiny. Obejdź je ścieżką i odnajdź miejsce, gdzie z lewej strony znajdują się czerwone cegły, a z prawej drzewo. W tym miejscu wbiegnij na klif i wskocz na górę. Druga możliwość, to odnalezienie fragmentu czerwonej, ceglanej wieży, która jest wbita w klif. Możesz po niej dostać się na górę.
Na miejscu czeka cię walka z kilkoma dezerterami. W pierwszej kolejności postaraj się wyeliminować łuczników, a potem zwykłych wojowników i przywódcę. Na sam koniec wejdź do ruin wieży, gdzie znajdziesz skrzynię. W środku jest schemat stalowego miecza wiedźmińskiego cechu żmii oraz protokół z przesłuchania wiedźmina. Podnieś obydwa przedmioty, a ukończysz misję.
Po zebraniu obydwu elementów będziesz mógł na podstawie schematów stworzyć nowy rynsztunek. Wcześniej musisz oczywiście znaleźć odpowiednie składniki. Rynsztunek tworzysz u kowala - więcej w sekcji Wiedźmin 3 - Rzemiosło: jak wykonać miecze i zbroję.
Wiedźmińskie rynsztunki można udoskonalać. Więcej na ten temat znajdziesz w oddzielnej sekcji (obecnie w trakcie opracowywania).
Poszukiwania: Temerskie precjoza
Aby rozpocząć to zadanie skieruj się w stronę mostu na rzece na zachód od drogowskazu Młyn. Przy wodzie znajdziesz zwłoki żołnierza (Mapa #1), a przy nich klucz. Podnieś go i otwórz skrzynię zanurzoną w wodzie nieopodal zwłok. Wyjmij z niej wszystkie rzeczy, a zwłaszcza księgę z rozkazami. Po zapoznaniu się z nimi zadanie się rozpocznie.
Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.
Skieruj się teraz na wschód w stronę młyna. Nieopodal niego znajdziesz budynek (#2). Załatw wszystkich pobliskich bandytów, po czym wejdź do środka. Z prawej strony od wejście do piwnicy. Udaj się tam, po czym przeszukaj skrzynki. W jednej z nich jest dokument (zapiski). Podnieś go i przeczytaj, a misja dobiegnie do końca.
Zobacz także: Wiedźmin 3 - Biały Sad: zadania poboczne
...oraz: Wiedźmin 3 - Biały Sad: zlecenia wiedźmińskie
Powrót do głównego spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze