Skip to main content

Wiedźmin 3 - Gwint: rozgrywki w Velen

Karciane pojedynki, Baron, szkutnik, wróż, Hadko - zadanie poboczne w Velen.

Gwint: rozgrywki w Velen to jedno z zadań pobocznych w grze Wiedźmin 3, którego możesz podjąć się w trakcie pobytu w Velen. W ramach tego zlecenia stoczysz serię pojedynków karcianych z kluczowymi postaciami tego regionu.


Na tej stronie:


Odblokowanie zadania, pojedynek z Krwawym Baronem

Zadanie uruchomi się w dzienniku automatycznie po rozmowie z Krwawym Baronem (1), z którym musisz stoczyć pojedynek w grze Gwint.

Barona znajdziesz w Kasztelu Wrońce (2). Postać tę odwiedzisz w trakcie wykonywania misji fabularnych - Sprawy rodzinne - więc nie musisz się bać, że ją przeoczysz.

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Po wygranym meczu Krwawy Baron da ci kartę Sigismund Dijkstra i przedstawi listę kolejnych przeciwników do pokonania w Gwincie. Są to szkutnik z wsi Rudnik, jasnowidz ze wsi Benek i Hadko z Podgajów.

Uwaga - jeśli nie rozegrałeś partii Gwinta z Baronem przed końcem zadania Sprawy rodzinne, początek tej misji ulegnie delikatnej zmianie. Zamiast walczyć z Baronem będziesz musiał przeszukać jego pokój za pomocą wiedźmińskich zmysłów. Na regale (3) znajdziesz wspomnianą kartę i listę przeciwników.


Szkutnik z wsi Rudnik

Twój drugi cel to szkutnik (4). Znajdziesz go we wsi Rudnik (5), zlokalizowanej na południe od Kasztelu Wrońce. Za zwycięstwo w pojedynku w Gwincie otrzymasz od niego kartę Wiedźma: Prządka.


Jasnowidz z wsi Benek

Trzeci przeciwnik to Stary mędrzec (6), oznaczony w dzienniku jako jasnowidz. Czeka na ciebie we wsi Benek (7), we wschodniej części mapy. Za wygraną z nim otrzymasz kartę Letho z Gulety.


Hadko z wsi Podgaje

Czwarty i ostatni przeciwnik znajduje się we wsi Podgaje (8), w zachodniej części mapy, na południowy zachód od Kasztelu Wrońce. Chłopca o imieniu Hadko znajdziesz przy domu sołtysa (9).

By móc się z nim zmierzyć musisz pokonać dwóch poprzednich zawodników - szkutnika i jasnowidza. Za wygraną w tym pojedynku otrzymasz dwie karty - Vernon Roche i Eradin Breacc Glas Król Dzikiego Gonu. Jednocześnie zadanie to dobiegnie końca.

Podobny charakter ma zadanie Gwint: Partyjki z karczmarzami, w których musisz ograć w karty odwiedzonych gospodarzy zajazdów.

Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Zobacz także