Skip to main content

Wiedźmin 3 - Kabaret

Szałwia i Rozmaryn, karmazynowy mściciel - zadanie poboczne w Novigradzie.

Kabaret to jedna z misji pobocznych regionu Novigrad w grze Wiedźmin 3. W jej trakcie pomożesz swojemu przyjacielowi, Jaskrowi, w rozwiązaniu trapiącego go problemu.

Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 14

Zadanie aktywuje się automatycznie po zakończeniu misji głównej Poeta w opałach. Udaj się do Szałwii i Rozmarynu (1), gdzie spotkaj się z Jaskrem, który zdradzi ci więcej szczegółów na temat zadania.

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Okaże się, że potrzebuje funduszy na rozwój interesu. Problem w tym, że nie ma za bardzo skąd ich wziąć, również bank nie wchodzi w rachubę. Bard wpadł jednak na pomysł zdobycia ich od byłej dziewczyny o imieniu Scholastyka.

Problem w tym, że rozstał się z nią w niezbyt przyjemnych okolicznościach i Geralt będzie musiał mu trochę pomóc w realizacji planu. Pierwszym zadaniem będzie zdobycie drewnianego, aktorskiego miecza.

W tym celu udaj się do Iriny (2) urzędującej w teatrze. Po odebraniu miecza udaj się po zachodzie słońce pod dom Scholastyki (3). Jaskier opowie ci o swoim planie sfingowanego napadu na dziewczynę. Po scence zaatakuj Karmazynowego Mściciela, po czym udaj się o poranku do Szałwii i Rozmarynu.

Na miejscu natkniesz się na krasnoludzkich robotników oraz Priscillę, z którą będziesz musiał wybrać styl, w jakim ma zostać urządzone wnętrze budynku. Kiedy zakończysz rozmowę z Priscillą wyjdź z zamtuza i udaj się na zachód w poszukiwaniu Jaskra. Znajdziesz go przy domu Polly (4), do której się dobija.

Klucz do mieszkania Polly jest w wiadrze obok skrzyń z prawej

Po wymianie zdań skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów, aby odnaleźć klucz do drzwi. Znajdziesz go w wiadrze z prawej. W środku wywiąże się rozmowa w trakcie której zdecyduj czy chcesz obić narzeczonego Polly czy dać wyjaśnić sprawę Jaskrowi.

Po zwerbowaniu Polly udaj się do dzielnicy portowej (5) na zachodzie w celu odebrania plakatów zamówionych przez barda od Latreca. Na miejscu znajdziesz dwójkę opryszków, którzy chcą odzyskać od właściciela dług.

Po chwili rozpocznie się walka na pięści - najlepiej ustawić się na schodach i atakować wrogów pojedynczo. Bez względu czy wygrasz czy przegrasz otrzymasz informację, że Latrec przebywa na wyścigach konnych u Vegelbudów (6) .

Na miejscu podejdź do krasnoluda i rozpocznij rozmowę o plakatach. Będziesz mógł je zdobyć poprzez wygranie wyścigu konnego lub spłacenie długu Latreca (200 koron). Ewentualnie możesz zrezygnować z plakatów. Bez względu na wybór wróć do Jaskra przebywająecgo w Szałwii i Rozmarynie.

Podczas rozmowy dowiesz się o ataku na Priscillę, po czym znajdziesz się w szpitalu. W tym miejscu bieżące zadanie się zakończy i automatycznie pojawi się kolejne - Śmiertelne grzechy.

Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Zobacz także