Skip to main content

Wiedźmin 3: Krew i Wino - Na tropie...

Po pościgu udaje ci się dotrzeć do Bestii i uchylić rąbka tajemnicy na jej temat.

Misja rozpocznie się automatycznie po ukończeniu poprzedniego zadania, czyli Bestia z Toussaint. Po pościgu, który przeniesie się z ogrodów królewskich do miasta, Wiedźmin w końcu dotrze do poszukiwanej bestii. Po dialogu rozpocznie się walka.

W trakcie starcia z nowym rywalem możesz korzystać z taktyki podobnej do tej, jaką stosowałeś w walce z bruxą, to znaczy używać znaku Yrden (obrazek powyżej). Pułapka nie spowolni jednak Bestii tak mocno, jak wampira w podziemiach, dlatego warto rozważyć drugi wariant i zastosowanie znaku Quen.

Korzystanie z pułapki lekko spowolni przeciwnika, ale warto zamiast tego przemyśleć zastosowanie znaku Quen

Magiczna tarcza osłoni cię, jeśli przez przypadek dasz się zaatakować rywalowi. Ten będzie korzystał głównie z bardzo szybkich ataków i możliwości błyskawicznego przemieszczania się. Najlepiej wykonywać uniki i kontratakować, kiedy tylko nadarzy się sposobność.

Atakuj wroga, kiedy pojawi się wokół niego czerwony dym

Nie wchodź jednak w zbyt długie wymiany ciosów, ponieważ przeciwnik może przełamać twoją ochronę i zadać ci spore obrażenia. Zamiast tego staraj się zadawać jeden, dwa ciosy i odskakiwać, po czym wykonywać uniki przed szybkimi atakami wroga. Najlepszym momentem na pozbawienie rywala sporej części zdrowia jest ten, kiedy po dłuższej serii ciosów wampir przystaje, a wokół niego pojawia się czerwony dym (obrazek powyżej). W tym momencie przeciwnik odpoczywa, a ty możesz doskoczyć i bezkarnie wyprowadzić kilka ataków.

Gdy przeciwnik zaczyna świecić na zielono, to znak, że regeneruje zdrowie

W późniejszej fazie walki rywal może przystawać i rozpocząć regenerację zdrowia (obrazek powyżej). Od razu doskakuj wtedy do niego i wyprowadzaj serię ciosów, aby nie zdążył się uleczyć. Najważniejsze jest wykonywanie uników przed szybkimi atakami rywala i kontratakowanie, kiedy to tylko możliwe.

W pewnym momencie walka zostanie przerwana, a w pomieszczeniu pojawi się twój dawny znajomy Regis, który opowie ci nieco o rywalu, z którym właśnie zakończyłeś pojedynek. Po rozmowie z nim do budynku wkroczą rycerze, a misja zakończy się.

Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Pogłos

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Zobacz także