Wiedźmin 3: Krew i Wino - premiera 31 maja
Jest też pierwszy trailer.
Studio CD Projekt Red ogłosiło, że dodatek Krew i Wino do Wiedźmina 3 zadebiutuje 31 maja. To drugie - i ostatnie - płatne rozszerzenie do polskiego przeboju.
Platformy docelowe to PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Ruszyły zamówienia przedpremierowe: dodatek ponownie kupić można także w wersji pudełkowej na PC i PS4, gdzie bonusem będą dwie, „fizyczne” talie kart do gwinta (Nilfgaard i Północne Królestwa).
Akcja dodatku toczy się w bajkowej krainie Toussaint, znajdującej się na północno-wschodnim skraju Nilfgaardu. Pożoga wojny nie dotarła jak dotąd do tych spokojnych terenów, przez co pozostały one malownicze i kuszące swym naturalnym pięknem.
Mimo wszystko Toussaint nie jest pozbawione skazy. Idylla jest tylko pozorna - uśmiechy skrywają noże, a za radosnymi maskami kryje się moralna zgnilizna.
Deweloperzy przygotowali ponad 90 zadań do wykonania i 40 miejsc na mapie do odkrycia. Obszar rozszerzenia ma być porównywalny z wyspami Skellige, liczonymi łącznie. Zapewni to około 20-30 godzin rozgrywki.
Na potrzeby dodatku napisano 14 tysięcy linii dialogowych, podczas gdy Serca z Kamienia zamknęły się liczbą 6 tysięcy. Są też kolejne pancerze wiedźmińskie, 30 nowych rodzajów broni, 20 modeli potworów czy poniesienie maksymalnego poziomu doświadczenia w Nowej Grze Plus - do 100.
W kwestii mechaniki rozgrywki, Krew i Wino zaoferuje przeprojektowany interfejs, opcję koloryzacji broni za pomocą barwników czy też nowy system mutacji, z umiejętnościami wpływającymi na rozgrywkę i prowadzeniem badań.
Nie można też zapominać o najważniejszym elemencie, czyli kolejnej talii do gwinta, z jednostkami ze Skellige.
Więcej szczegółów naleźć można w naszej relacji z niedawnego pokazu. „Krew i Wino zapowiada się na dodatek w stylu tych najlepszych i największych. Nowa, zupełnie odmienna kraina i związany z nią klimat to niezaprzeczalnie ogromna zaleta rozszerzenia” - napisał Mateusz.
Poniżej pierwszy - krótki - trailer dodatku: