Wiedźmin 3: Krew i Wino - Szlachcic z Cintry
Zadanie główne, w którym udaje się na zabawę w poszukiwaniu tajemniczego cintryjczyka.
Zadanie rozpocznie się automatycznie po ukończeniu misji Wino rzecz święta. Twoim celem będzie udanie się z księżną na zabawę, gdzie macie odszukać podejrzanego Cintryjczyka. Zanim się tam wybierzesz możesz spełnić cel opcjonalny, czyli ubrać się w odpowiedni strój, który zatwierdzi Anna.
Nie jest to warunek konieczny, ale jeśli chcesz go wykonać, to udaj się do zachodniej części miasta (#1 na mapie). Zakup u Pierra strój na przyjęcie, po czym skieruj się do Zaułka Szalbierzy (#2 na mapie), gdzie czeka na ciebie księżna Anna.
Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk
Jeśli twój strój nie spełnia wymagań księżnej, to podaruje ci nowy, w który Geralt się przebierze. Po chwili traficie na zabawę, gdzie waszym pierwszym celem będzie zlokalizowanie Cecylii. Przy wejściu dowiecie się, że miała już swój występ, ale można ją rozpoznać po kovirskiej orichdei noszonej we włosach.
Masz teraz dwie możliwości - rozpoczęcie poszukiwań Cecylii albo wzięcie udziału w kilku przygotowanych zabawach.
Zabawa
W drugim przypadku możesz odwiedzić parę miejsc i sprawdzić, jakie atrakcje są przygotowane dla szlachciców. Poniżej znajdziesz ich krótkie opisy:
Rzucanie farbami na płótno - po zejściu ze schodów udaj się na plac z lewej i podejdź do człowieka stojącego przy pojemnikach z farbą. Porozmawiaj z nim, a potem bierz kulki z farbą i rzucaj nimi w płótno przed tobą (kulki wybierasz z rozwijanego menu, tego samego, gdzie możesz wybrać kuszę lub pochodnię - klawisz Tab). Po rzuceniu (przytrzymaj środkowy klawisz myszy, aby zacząć mierzyć) trzema kulkami podnieś kolejne i kontynuuj rzucanie nimi w płótno. Na koniec „artysta" opisze (obrazek poniżej) stworzony przez ciebie obraz.
Mimowie - stań między dwoma mimami i wciśnij przycisk interakcji, aby pociągnąć ich „liną".
Absynt - na terenie zabawy natkniesz się na wiele miejsc z kieliszkami i butelkami alkoholu. Możesz się go napić, ale pamiętaj, że wpłynie to na twoją percepcję.
Lampiony - po drugiej stronie placu, gdzie toczy się zabawa, znajdziesz kamienną balustradę i lampiony. Podejdź do jednego z nich i wejdź z nim w interakcję, a po chwili Geralt go podpali i wyśle w powietrze.
Wielki Kalesti - przy fontannie możesz obejrzeć pokaz iluzjonisty, który przyzwie delfiny.
Bez względu na to czy wziąłeś udział w przygotowanych atrakcjach czy też nie, w końcu przyjdzie czas rozejrzeć się za Cecylią. Udaj się do pierwszej loży z lewej strony placu (jest zaznaczona na mini mapie pomarańczowym okręgiem), a wejdziesz do lokacji, gdzie malarz maluje portret kobiety z orchideą.
Okaże się, że nie jest to Cecylia, ale zdobędziesz informację, żeby sprawdzić stół z jedzeniem, gdzie może przebywać poszukiwany szlachcic. Udaj się we wskazane miejsce i skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów. Przy filarze znajdziesz lutnię, a na prawo od niej na stole pudełko z czekoladkami (obrazek powyżej), o których wspominała kobieta.
Następnie zacznij podążać za unoszącym się z niego zapachem. Zaprowadzi cię do drzwi na dole małych schodów na prawo od tarasu z lampionami. Wejdź do środka i rozpocznij rozmowę z ochroniarzem, którego zapytaj o Cecylię. Po zakończeniu rozmowy udaj się po schodach na górę, gdzie znajdziesz kobietę z poderżniętym gardłem.
Po zakończeniu scenki przyjrzyj się zwłokom oraz śladowi na futrynie prowadzącej na balkonie. Przejdź po drzwiach w prawo i ruszaj po balkonie przed siebie. Wejdź na górę po drabinie i skieruj się przez drzwi do pokoju, gdzie przyjrzyj się rozbitemu lustru z lewej oraz śladom krwi i zniszczonej szkatułce (obrazek powyżej) z prawej.
Znajdziesz tu jeszcze łańcuszek oraz klejnot, który podnieś. W drugiej części pokoju jest pusty kałamarz, pocięty obraz, leżący na podłodze zdobiony nóż, cenny naszyjnik oraz ślady przy otwartym oknie z prawej. Po dokładnym zbadaniu całego pokoju wkroczy do niego Oriana oraz księżna.
Teraz czeka cię dość długi ciąg scenek, w trakcie których rozwiniesz wiedzę na temat śledztwa i poznasz nowy trop - siostrę Anny, Syannę. Po zakończeniu spotkania ukończysz również misję.
Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Szturm na Dun Tynne
Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku