Skip to main content

Wiedźmin 3: Krew i Wino - Szturm na Dun Tynne

Misja głównej, w której bierzemy udział w ataku na twierdzę razem z wojskami księżnej.

Zadanie rozpocznie się automatycznie po zakończeniu misji Szlachcic z Cintry. Twoim celem będzie udanie się do młyna hrabiego de la Croix, gdzie o północy będzie oczekiwał na ciebie Damien z wojskiem. Jeśli do tej pory brakuje ci sporo czasu, to skorzystaj z medytacji, aby nie czekać zbyt długo.

Uwaga - przed udaniem się we wskazane miejsce warto ukończyć wszystkie misje poboczne, ponieważ stracisz możliwość ich ukończenia. Dobrym posunięciem jest też zapisanie gry przed kluczowym momentem przygody. Komunikat o tych dwóch sprawa pojawi się zresztą w trakcie zbliżania do miejsca zbiórki.

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk


Kiedy pojawi się Damien omów z nim plan ataku na Dun Tynne (#2 na mapie). Kiedy rozpocznie się szturm Geralt przeskoczy przez mur w wyznaczonym miejscu i zacznij walkę ze strażnikami. Na placu jest sporo miejsca na wykonywanie uników, z czego często korzystaj. W pierwszej kolejności staraj się eliminować łuczników i pamiętaj, żeby rywali atakować pojedynczo, żeby nie dać im się otoczyć. W pojedynkach z ciężkozbrojną piechotą możesz ich oszałamiać znakiem Aksji, a potem szybko dobijać.

Po walce przejdź przez przejście i rozpraw się z dwoma strażnikami z lewej. Następnie wyrusz w stronę Roderika oraz jego świty. Staraj się zwabiać rywali pojedynczo do przejścia, gdzie możesz ich wykańczać.

Ogłuszanie Aksji i wyprowadzenie silnych ciosów szybko zakończy walkę

Z samym Roderikiem najlepiej rozpocząć walkę w momencie pozbycia się jego ludzi. Jeśli chcesz szybko się z nim rozprawić, to wspomagaj się znakami. Dobrze jest ogłuszać przeciwnika znakiem Aksji, a potem zadawać silne ataki (obrazek powyżej). Przesłuchaj pokonanego wypytując o Syannę, po czym zdecyduj czy udzielisz mu pomocy czy zostawić na pastwę losu.

Przejdź przez drewniane wrota i rozpocznij walkę z kolejną partią przeciwników. Uważaj zwłaszcza na Borga Żelaznego dzierżącego dwuręczny miecz. Po załatwieniu rywali wbiegnij na podwyższenie i przebij się przez mały oddział kuszników. Po kilku kolejnych krokach dotrzesz na miejsce, gdzie rozpocznie się scenka, po której dołączą do ciebie Regis i Dettlaff.

Ruszaj z kompanami na kolejny plac, gdzie roi się od przeciwników. Możesz dołączyć do walki lub popatrzeć, jak towarzysze szybko rozprawiają się z przeważającymi siłami przeciwnika.

Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Długa noc

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Zobacz także