Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadania poboczne: Turniej pięściarski, Mistrz pięściarski
Dwie misje dodatkowe, w których możesz zarobić sporo pieniędzy na pojedynkach bokserskich.
W pobliżu ambasady Nilfgaardu w Toussaint znajdziesz pomnik konia i stojącego przy nim bukmachera (#1 na mapie). Podejdź do niego i rozpocznij rozmowę. Zaproponuje ci udział w walkach na pięści na pieniądze. Twoim celem będzie pokonanie trzech przeciwników, co odblokuje dostęp do walki z mistrzem.
Z każdym rywalem walczy się nieco inaczej, ale ogólne zasady walki pozostają podobne. Przede wszystkim trzymaj cały czas gardę i czekaj spokojnie, aż rywal się odkryje. Dopiero wtedy sam ruszaj do ataku.
Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk
Kolejni rywale będą na coraz wyższym poziomie oraz w różnych miejscach miasta. Przed walką zawsze obstawiaj stawkę zakładu u pobliskiego bukmachera. Jeśli wygrasz, to zdobędziesz pieniądze, przegrana oznacza ich utratę.
Poniżej znajdują się krótkie opisy przeciwników:
Szczota (#1 na mapie) - twój pierwszy rywal, z którym przed walką możesz wejść w pojedynek słowny na rymy (możesz go wybrać wybierająć odpowiednie odpowiedzi - twoja mama; myśl, że mógłbym cię zabić; powinienem skończyć zanim w ogóle zaczęliśmy). W bezpośrednim starciu nie jest to zbyt wymagający przeciwnik - trzymaj gardę i atakuj kiedy tylko pojawi się okazja. Jeśli wyczerpiesz cały jego pasek wytrzymałości, to będziesz mógł przeprowadzić długą serię uderzeń, które powalą go na deski.
Cicha Moc (#2 na mapie) - drugi przeciwnik jest już bardziej wymagający od Szczoty. Najlepszą taktyką jest trzymanie gardy i czekanie na długie, zamaszyste sierpy (obrazek powyżej) przeciwnika. Po nich rywal na chwilę się odsłania - zadawaj wtedy dwa, trzy szybkie ciosy i odskakuj. Nie skupiaj się na zbyt długich seriach, bo przeciwnik przerwie je podbródkowym albo popychając cię, co nieco ogłuszy Geralta i narazi go na niebezpieczne ataki.
Kolos (#3 na mapie) - ostatni z rywali w tej części turnieju przebywa na północy miasta. Zaproponuje ci układ - możesz wziąć udział w normalnej walce albo próbie sparowania trzech jego ciosów bez wyprowadzania ataków, za co podwoi stawkę pojedynku. Jeśli zdecydowałeś się na tradycyjny pojedynek, to po prostu czekaj na sierpowe, po których wyprowadzaj dwa, trzy ciosy kontrataku, po czym odskakuj i czekaj na kolejną serię.
Druga możliwość, czyli parowanie ciosów Kolosa jest znacznie prostsze. Polega dokładnie na tym samym, co w normalnej walce, ale wystarczy „wstrzelić się" w odpowiedni moment (nie możesz cały czas trzymać gardy). Przechodź do obrony w momencie, gdy rywal bierze potężny zamach - animacja jest dość długa, więc spokojnie zdążysz podnieść gardę. Odeprzyj w sumie trzy takie uderzenia, a zakończysz pojedynek błyskawicznie, zyskując przy tym podwójną stawkę za wygraną.
Po pokonaniu trzech rywali ukończysz bieżące zadanie i odblokujesz kolejne o nazwie Mistrz pięściarski.
Mistrz (#4 na mapie) - ten rywal stanie się dostępny po pokonaniu trzech poprzednich pięściarzy, co automatycznie rozpocznie nowe zadanie o nazwie Mistrz pięściarski. Ostatniego przeciwnika znajdziesz w dokach na wschodzie miasta.
Na miejscu okaże się, że w celu rozpoczęcia walki musisz najpierw napić się z Mistrzem. Dopiero wtedy rozpocznie się pojedynek. Obraz i ruchy Geralta będą nieco niewyraźne, ale samo starcie rządzi się tymi samymi prawami, co poprzednie. Przede wszystkim wyczekuj na obszerne ciosy przeciwnika, które od razu kontratakuj albo przyjmuj na gardę i wyprowadzaj swoje. Pozostawaj cały czas w pewnej odległości od Mistrza, żeby ten nie okładał cię krótkimi prostymi, które z czasem mogą przełamać twoją obronę.
Za wygranie walki otrzymasz gotówkę oraz trofeum pięściarskiego mistrza.
Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadania poboczne: Bohater narodowy
Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku