Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: Beauclairskie Safari
Misja dodatkowa, w której eskortujemy hrabiego w trakcie jego egzotycznej podróży.
Zadanie możesz rozpocząć po przeczytaniu ogłoszenia (Biały wilk poszukiwany!) na którejś z tablic ogłoszeniowych. Dowiesz się z niego o hrabim Beledalu, który poszukuje wiedźmina do roli przewodnika. Po przeczytaniu ogłoszenia skieruj się do wyznaczonego w nim miejsca (#1 na mapie).
Na miejscu dowiesz się, że hrabia chce uwiecznić niektóre regionalne gatunki zwierząt, a twoim zadaniem będzie osłanianie go, gdyby któryś ze zwierzaków chciałby go zaatakować. Po przygotowaniach obejrzyj mapę, którą podaruje ci hrabia. W ten sposób dowiesz się o miejscach, które macie odwiedzić.
Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk
Pierwszą lokacją jest siedlisko panter. Udaj się do wyznaczonego miejsca na mapie i skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów. Omiń jelenie i wyjdź na teren z panterami, z których jedna wpadła w sidła. Podejdź do niej i skorzystaj ze znaku Aksji, co ją uspokoi. Następnie rozbrój pułapkę i uwolnij zwierzę.
Następnie zacznij kierować się do drugiego miejsca na mapie, czyli siedliska skolopendromorfów. Użyj wiedźmińskich zmysłów, żeby zlokalizować tego podziemnego potwora (obrazek poniżej). Zacznij śledzić potwora, aż dotrzesz do gniazda. Wejdź z nim w interakcję i poczekaj, aż zwabisz w ten sposób wielką glistę.
Nie musisz zabijając rywala. Wystarczy wytrzymać chwilę wykonując uniki, co da czas hrabiemu na uwiecznienie skolopendromorfa. Kiedy da ci znać zaprzestań walki i udaj się do zleceniodawcy stojącego na wzniesieniu. Porozmawiaj z nim, a otrzymasz kolejne zlecenie - tym razem na odnalezienie pawi.
Sprawdź drugą mapę, którą podaruje ci hrabia i udaj się do wyznaczonego miejsca. Skorzystaj ze zmysłów, aby zlokalizować pióro po zapachu którego zacznij tropić stado. Po dotarciu na miejsce poczekaj, aż hrabia zajmie miejsce, po czym przy pomocy znaku Aksji „nakłoń" trzy pawie do rozwarcia ogonów (obrazek poniżej).
Po chwili zostaniecie zaatakowani przez skolopendromorfa. Hrabia będzie robił zdjęcia, które oślepią potwora oraz Geralta, jeśli akurat patrzy w stronę fotografa. Z potworem najlepiej walczyć korzystając ze znaku Quen i szybko atakując go gdy wyjdzie spod ziemi lub używając pułapki Yrden paraliżującej chwilowo przeciwnika.
Po walce wróć z hrabią do obozu i wysłuchaj opowieści ochroniarzy, którzy zdradzą, że córka zleceniodawcy miała wypadek i jest przykuta do łóżka. Następnie hrabia podaruje ci nagrodę i zaprosi na piknik - jeśli chcesz się na niego wybrać, to odczekaj dobę (możesz np. skorzystać z medytacji) i udaj się do wskazanej wioski (#2 na mapie).
Na miejscu otrzymasz od hrabiego obraz, po czym będziesz mógł wypytać go o córkę i przyjęcie. Po uczynieniu tego misja zakończy się.
Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadania poboczne: Awantura o wino
Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku