Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: Komu w drogę
Seida misji dodatkowych, w których pomagamy w zbudowaniu pomnika Lebiody.
Jest to cykl kilku zadań dodatkowych, których ukończenie umożliwi wybudowanie wielkiego pomnika Lebiody. Możesz je zapoczątkować odwiedzając któryś z punktów na mapie lub rozpoczynając Zlecenie - Łaciate kłopoty. Po wykonaniu wspomnianej misji oraz wykonaniu pięciu opisanych poniżej zadań, wróć do zarządcy prac, który za pomoc w stworzeniu pomnika podaruje ci 800 koron.
Komu w drogę: pierwsza grupa
Zadanie aktywuje się, po dotarciu do wozu zaatakowanego przez bandytów (#1 na mapie). Pomóż w odparciu ataku włączając się do bitwy. W pierwszej kolejności staraj się rozprawić z łucznikami, a potem ze zwykłymi wojownikami. Oczywiście nie rzucaj się na wszystkich, tylko atakuj rywali pojedynczo. Po walce obrońcy podziękują ci za pomoc, a dzień później zobaczysz kolejny fragment pomnika Lebiody.
Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk
Komu w drogę: druga grupa
Misja aktywuje się automatycznie po dotarciu do obozowiska pracowników nieopodal mostu (#2 na mapie). Podejdź do pijących mężczyzn i zagadaj do nich. Po chwili dwóch z nich rzuci się na ciebie z pięściami.
Najlepiej jest nieco się wycofać i zwabić do walki jednego z nich. Kiedy to uczynisz unikaj jego ciosów, zwłaszcza sierpowych i sam atakuj, kiedy tylko rywal się odkryje. Wyprowadzaj ciosy, aż przeciwnik padnie na ziemię. Identycznie postąp z drugim robotnikiem.
Komu w drogę: trzecia grupa
Zadanie aktywuje się po odnalezieniu zniszczonego transportu na szlaku (#3 na mapie). Przyjrzyj się zabitym koniom oraz licznym śladom robotników, po których zacznij iść, przechodząc przez okoliczną rzekę.
W końcu dotrzesz do potwora - Dziada borowego. Zabij go uważając na jego ataki związane z szybkim znikaniem i przemieszczaniem się pod ziemią. Warto wspomagać się znakiem Igni, aby podpalić rywala. Po walce zlokalizuj pobliską jamę (możesz skorzystać z wiedźmińskich zmysłów) i wejdź z nią w interakcję.
Komu w drogę: czwarta grupa
Zadanie pojawi się w dzienniku po dotarciu do punktu (#4 na mapie) przy bagnach. Natkniesz się tu na zniszczony obóz. Wejdź do niego i przy pomocy wiedźmińskich zmysłów zacznij wyszukiwać ślady (obrazek poniżej).
Zwróć uwagę zwłaszcza na dużą kałużę krwi na ziemi oraz na liczne ślady, po których zacznij się kierować. Doprowadzą cię one na pobliskie moczary, gdzie znajdziesz oddział kikimor. Rozpraw się z nimi, znakiem Igni podpal ich jaja, a potem zlokalizuj ciała robotników. Przypatrz im się, po czym śledztwo się zakończy.
Komu w drogę: piąta grupa
Misja aktywuje się po dotarciu do miejsca (#5 na mapie), gdzie grupa bandytów napadła na bezbronnego człowieka. Wkrocz do walki starając się eliminować przeciwników pojedynczo, nie wchodząc między nich, ponieważ przewaga liczebna mogłaby przytłoczyć Geralta. Po uporaniu się ze wszystkimi uwolnij więźnia i porozmawiaj z nim.
Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: Zlecenie - Monstrum z Tufo
Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku