Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: Rekonstrukcja
Misja dodatkowa, w której odtwarzamy przebieg elfiego rytuału.
Na drodze na południu mapy (#1 na mapie) natkniesz się na zwłoki człowieka oraz Gastona, który chciał udzielić mu pierwszej pomocy. Po krótkim dochodzeniu Geralt dojdzie do wniosku, że za śmierć nieszczęśnika odpowiada jakiś stwór. Aby to potwierdzić musisz udać się do pobliskiego domu, do którego prowadzą ślady.
Kiedy bohater ruszy w jego kierunku nowy kompan powie, że chce iść z nim. Bez względu na wybraną odpowiedź mężczyzna dołączy do Geralta. Rusz przed siebie, a po dotarciu do bramy zniszcz furtkę korzystając ze znaku Aard. Na placu natkniesz się na kolejne zwłoki, którym się przyjrzyj.
Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk
Przyjrzyj się także ceremonialnym misom oraz śladom ognia na ziemi z lewej. Zacznij kierować się zapachem spalenizny wchodząc na szczyt schodów, gdzie znajdziesz kolejne zwęglony zwłoki. Ruszaj w lewo, aż dotrzesz do drzwi, do których doprowadzi cię swąd spalenizny.
Podejdź do drzwi i zapukaj w nie. Geraltowi otworzy przestraszony człowiek, który powie, że w trakcie odgrywania historycznej sceny pojawiły się duchy oraz ogień i rozpoczęła się masakra. Bohater wpadnie na pomysł, aby odegrać scenę raz jeszcze, aby rozprawić się z przywołanym duchem.
W trakcie ceremonii zacznij od podpalenia sześciu wskazanych lamp. Następnie ze skrzyni wyjmij elfi chleb oraz elfie wino i wsadź je do dwóch mis, po czym podnieś leżący z prawej strony miecz. Następnie z zakładki przedmiotów fabularnych zaopatrz Geralta w elfi miecz i tarczę, po czym wyjmij je (miecz wciskając klawisz 1, natomiast tarczę wybierz z menu szybkiego wyboru i wyjmij ją tak, jakbyś strzelał z kuszy). Na koniec uklęknij na dywanie przed mężczyzną siedzącym na krześle.
Po chwili z posągów wyjdą przeciwnicy. W pierwszej kolejności skup się na zabiciu czarodziejek strzelających do ciebie ognistymi kulami (obrazek powyżej). Uważaj, bo zadają one spore obrażenia. Nie wyprowadzaj przy nich zbyt długich serii ciosów, ponieważ mogą stworzyć ognistą tarczę, która odrzuci Geralta. Po rozprawieniu się z czarodziejkami załatw wojowników. Najlepiej doskakiwać zadawać parę ciosów i wykonywać unik, po czym powtarzać cały schemat, aż rywale padną.
Za pokonanie oponentów i rozwiązanie sprawy otrzymasz 300 koron.
Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: O damie i jej rycerzu
Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku