Skip to main content

Wiedźmin 3 otrzymał wsparcie PS4 Pro w nowej łatce

Skromne 140 MB.

Zgodnie z obietnicami z września, Wiedźmin 3 doczekał się aktualizacji wprowadzającej do gry wsparcie dla możliwości konsoli PS4 Pro.

Polskie studio nie ujawniło jeszcze zawartości łatki, lecz próby włączenia produkcji kończą się informacją o patchu 1.50. Na liście zmian widnieje tylko jedna nowość: wiele mówiące „wsparcie PS4 Pro”.

„Zarówno podstawowa wersja gry, jak również jej dodatkowa zawartość, w tym rozszerzenia Serca z Kamienia oraz Krew i Wino, zostały zoptymalizowane pod kątem platformy, a także oferują rozgrywkę w rozdzielczości 4K” - napisano na oficjalnej stronie.

Aktualizacja jest wyjątkowo skromna, ponieważ obejmuje niecałe 140 MB.

Wydaje się więc, że deweloperzy zmienili po prostu pewne ustawienia graficzne, bez modyfikowania treści. Nie wiemy jednak, co dokładnie wprowadza łatka, ale Digital Foundry na pewno przeprowadzi stosowne testy i wkrótce przekaże szczegóły.

Warto pamiętać, że podobna aktualizacja pojawi się także na Xbox One X, w okolicach premiery urządzenia, zaplanowanej na 7 listopada tego roku.

CD Projekt we wrześniu ujawnił, że Wiedźmin 3: Dziki Gon wraz z dodatkami już „za parę dni” wzbogaci się o wsparcie dla możliwości konsol PS4 Pro. Jak widać, „parę dni” nieco się przeciągnęło.

Informację podał wtedy Adam Kiciński, prezes zarządu firmy CD Projekt, podczas konferencji podsumowujących półroczne wyniki finansowe polskiej spółki.

Menedżer mówił o „wersji 4K”, lecz w przypadku produkcji o oprawie graficznej klasy Wiedźmina 3 otrzymamy najpewniej jakąś formę skalowania do 3840 × 2160. Wykluczyć można też więcej niż 30 klatek na sekundę.

Zobacz także