Skip to main content

Wiedźmin 3 - szczegóły na temat aktualizacji Xbox One X

Ładniejsze cienie i nie tylko.

Przedstawiciel studia CD Projekt Red ujawnił w rozmowie z oficjalnym blogiem Xbox Wire, jakich zmian możemy oczekiwać w łatce wprowadzającej wsparcie Xbox One X w Wiedźminie 3.

- Dzięki dodatkowej mocy Xbox One X możemy dostarczyć Wiedźmina 3: Dziki Gon w 4K, oferując jednocześnie wiele wizualnych modyfikacji, takich jak wyższej jakości cienie, ambient occlusion i filtrowanie tekstur, a także wyższą rozdzielczość powierzchni i ogólny wzrost wydajności - tłumaczy Jakub Kutrzuba, zajmujący się silnikiem graficznym polskiej produkcji.

Złota wersja

Deweloper nie zdecydował się niestety na ujawnienie, czy rozdzielczość 4K uda się uzyskać natywnie, czy też zastosowano jakąś formę skalowania.

- Rozbudowując grę z myślą o Xbox One X chcieliśmy wykorzystać dodatkową moc konsoli, by zapewnić jeszcze bardziej zapierające dech w piersiach wrażenia - zapewnia Kutrzuba.

Twórca przyznał jednocześnie, że prace nad poprawkami nie były wcale skomplikowane.

- Xbox One X jest częścią rodziny Xbox One, więc nie musieliśmy martwić się kompatybilnością i mogliśmy skupić się na usprawnianiu gry - wyjaśnia.

Kutrzuba zapewnia w rozmowie - wyraźnie napisanej przez dział marketingu Xbox One - że posiadacze telewizorów 1080p mogą także liczyć na skalowanie rozdzielczości w dół.

Zobacz na YouTube

Wiedźmin 3 wraz z dodatkami powinien otrzymać wsparcie dla Xbox One X wraz z debiutem urządzenia, już 7 listopada. Podobne usprawniania, choć zapewne w mniej ambitnej formie, wprowadzono niedawno na PS4 Pro.

Zobacz także