Skip to main content

Wiedźmin 3 - W wilczej skórze

Ogród w Hindarsfjall, śluzy, wilkołak - zadanie poboczne w Skellige.

W wilczej skórze to jedna z misji pobocznych w grze Wiedźmin 3. Zadanie uruchomi się automatycznie podczas wykonywania misji głównej o nazwie Bezimienny. Sugerowany poziom doświadczenia to 15.

W trakcie wykonywania wspomnianej misji trafisz do ogrodu (1) na wyspie Hindarsfjall, gdzie spotkasz wiecznie odradzającego się wilkołaka.

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Twoim celem będzie zdjęcie klątwy z potwora, aby wreszcie mógł zaznać spokoju. Aby tego dokonać musisz najpierw poznać szczegóły związane z opętaniem. Udaj się na południowy wschód od ogrodu, gdzie przebywa Tordar (2). Po rozmowie z nim wróć do ogrodu i dom, w którym walczyłeś z wilkołakiem podczas misji głównej.

Na prawo od niego jest metalowa brama zamknięta na klucz. Przejdź na prawo od niej i przeskocz przez kamienny murek z lewej. Przeskocz na drugą stronę rzeki przy wodospadzie. Z prawej znajduje się mechanizm ze śluzami. Twoim celem będzie podniesienie śluzy z prawej.

Aby to uczynić, przestaw dźwignię z prawej tyle razy, żeby bolec w środku wysunął się z prawej strony. Następnie pociągnij dźwignię z lewej, a potem przepłyń pod podniesioną śluzą z prawej.

Przesuwaj dźwignię z prawej (1), aż bolec (2) znajdzie się z prawej strony, po czym przesuń dźwignię z lewej (3) i przepłyń pod otwartą śluzą (4)

Przepłyń przez podziemny tunel, a po wyjściu na ląd skręć w prawo. Przeszukaj skrzynię oraz szkielety, przy których znajdziesz klucz do kapitularza (otwiera też kilka innych przejść). Wróć podwodnym tunelem w pobliże mechanizmu do kontrolowania śluz i otwórz przy jego pomocy środkową śluzę (jeśli bolec jest z prawej, to przestaw prawą dźwignię dwukrotnie, a potem pociągnij lewą). Przepłyń pod śluzą i wyjdź na ląd.

Skręć w lewo i udaj się do drewnianej bramy za budynkiem z lewej. Otwórz ją kluczem, po czym wskocz na kamienny murek z lewej i udaj się do kapitularza - budynku stojącego na lewo od ciebie.

Budynek, do którego wejdź z kluczem znalezionym za podwodnym tunelem kluczem

Wejdź do pomieszczenia wewnątrz budynku i ze skrzyni z prawej podnieś dziennik Morkvarga, który przeczytaj. Teraz możesz postąpić na dwa sposoby. Wyjaśnić sprawę z Tordarem przebywającym we wsi Larvik (2) lub od razu zabić bestię (w drugim przypadku wątek z Tordarem automatycznie się zakończy).

Tordara spotaksz w porcie. Rozpocznij z nim rozmowę i w jej trakcie zdecyduj czy chcesz go zaatakować czy też nie. W pierwszym przypadku będziesz musiał stanąć do walki z nim oraz jego ludźmi. W drugim, jeśli wykażesz się dyplomacją, otrzymasz alternatywny sposób zakończenia misji. Tordar podaruje ci kieł, dzięki któremu będziesz mógł zamienić potwora z powrotem w człowieka.

Wróć do ogrodu i odnajdź chatę z wyłamanymi drzwiami (na lewo od wodospadu i jaskini wilkołaka, w pobliżu panelu kontrolującego śluzy) i podnieś z ziemi zgniłe mięso Morkvarga. Wejdź do jaskini przy wodospadzie i rozpocznij walkę z potworem. Po jej zakończeniu zdecyduj czy chcesz się pozbyć wilkołaka na stałe czy też przywrócić go do ludzkiej formy.

W pierwszym przypadku nakarm go własnym mięsem (przeciągnij zgniły kawałek z zakładki Przedmioty fabularne). Po jego zjedzeniu potwór zniknie. Druga możliwość to podarowanie mu kła Tordara. Po odczarowaniu go możesz go zabić lub puścić wolno. W drugim przypadku obieca ci nagrodę, która będzie czekać u lichwiarza w Novigradzie (we wschodniej części miasta). Bez względu na podjęte decyzje odbierz jeszcze zapłatę od kapłanek modlących się na wschodzie.

Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Zobacz także