Wiedźmin 3 - Znak Aard: fala uderzeniowa
Jak używać i wzmocnić.
Aard to jeden z dwóch typowo ofensywnych Znaków w grze Wiedźmin 3. Rzucając go, Geralt wymierza w przeciwników falę uderzeniową.
Na tej stronie:
Działanie Aard
Oto najważniejsze cechy Znaku:
- Wywołana przez Aard kinetyczna moc jest w stanie co najmniej wytrącić przeciwników z równowagi, a w najlepszym przypadku zwalić ich z nóg, pozwalając na szybkie wykończenie
- Geralt nie jest w stanie przewrócić Znakiem Aard dużych przeciwników, np. cyklopów czy golemów - są po prostu zbyt ciężcy
- Znak ten nie działa na przeciwników z tarczami
- Aard może zgasić płomienie, zniszczyć niektóre przedmioty (np. beczki lub płoty), a także oddziaływać na inne elementy w świecie gry (np. ciała powieszonych na gałęziach ludzi)
- Ten Znak jest potrzebny do otwierania spróchniałych drewnianych drzwi lub wyburzania podniszczonych ceglanych ścian. Takie elementy zawsze zaznaczone są na czerwono podczas korzystania z wiedźmińskich zmysłów
Alternatywny tryb Aard to krąg kinetyczny, który działa na wszystkich przeciwników wokół. Dowiedz się więcej na naszej stronie o alternatywnych trybach Znaków.
Jak rozwijać Aard
Z pewnością warto zainwestować punkty rozwoju w zdolność Daleki Aard, która zwiększa jego zasięg i pozwala zaatakować duże grupy wrogów.
Moc Aard i Fala uderzeniowa to dobre pomysły, jeśli nastawiasz się na grę głównie za pomocą tego Znaku, bo mocno zwiększają jego skuteczność. Nie polecamy natomiast kupowania umiejętności alternatywnej Krąg Aard - przydaje się ona, kiedy zostaniesz otoczony, ale jeśli niezbyt często dajesz się otoczyć, nie jest zbyt użyteczna.
Następnie: Wiedźmin 3 - reset umiejętności, eliksir oczyszczenia
Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Wiedźmin 3 - maksymalny poziom postaci