Skip to main content

Witchfire - nowe obrazki z gry Adriana Chmielarza

Są też informacje o trudnościach w rozwoju projektu.

  • Twórcy Witchfire przedstawili postępy w pracach nad grą
  • Deweloperom nie udało się zrealizować wszystkich zakładanych celów
  • Zaprezentowano też nowe screeny z tytułu
  • Założone przez Adriana Chmielarza - współtwórcy Bulletstorm i serii Painkiller - studio The Astronauts opublikowało nowe obrazki z projektu Witchfire.

    Ilustracje przedstawiają lokacje, które odwiedzimy w toku przygody. Pierwsza ukazuje znajdujący się w oddali zamek - niewykluczone, że to właśnie w tej fortecy spędzimy dużo czasu podczas rozgrywki. Dwie kolejne prezentują zapewne wnętrze warowni.

    Zamek, do którego najpewniej trafią gracze

    Obrazki dołączono do opublikowanego na blogu The Astronauts wpisu, w którym twórcy przekazali informacje o postępach w rozwoju Witchfire. Deweloperzy podkreślają, że przez ostatnie trzy miesiące ciężko pracowali, ale efekty trudno pokazać.

    Zwiedzimy najprawdopodobniej wnętrza fortecy

    We wspomnianym okresie nie udało się jednak osiągnąć wszystkich zakładanych celów. Niektóre elementy musiano przygotować od podstaw - zmieniono na przykład „systemy rozgrywki”, co wymagało ingerencji w kod gry. Nie zmodyfikowano założeń mechanizmów, a jedynie je ulepszono. Cały proces zajął dwa miesiące, ale - jak podkreślają autorzy - wykonanie pracy było konieczne.

    Zabudowania wyglądają na od dawna opuszczone

    Deweloperzy ulepszyli też animacje oraz zoptymalizowali działanie produkcji, ale ze względu na brak czasu nie udoskonalono oprawy graficznej. Przez kilka tygodni przygotowywali także system związany z oświetleniem, choć okazało się, że musieli zacząć od nowa.

    Data premiery Witchfire nie jest na razie znana. Akcję osadzono w świecie, w którym wiedźmy i czarodzieje istnieją. Wcielimy się w wysłannika Kościoła polującego na adeptów magii, ale twórcy zaznaczają, że opowieść nie jest czarno-biała.

    Zobacz także