Witchfire - walka, boss i interfejs w gameplayu z nowej gry Adriana Chmielarza
Wideo dokumentujące postępy w pracach.
Założone przez Adriana Chmielarza studio The Astronauts opublikowało kolejny gameplay ze swojej nowej gry - nastawionego na akcję Witchfire.
Materiał przedstawia starcia z przeciwnikami z użyciem arsenału palnego. Najpierw postać gracza mierzy się z kierowanymi przez wiedźmę nieumarłymi na plaży, a później trafia na silniejszego od pozostałych wrogów bossa - biskupa.
Wideo dokumentuje postępy prac nad projektem. Nagranie pochodzi ze stworzonego na wewnętrzny użytek dema, w którym umieszczono między innymi cztery rodzaje broni oraz dwa lekkie i trzy ciężkie typy zaklęć. Do tego sześciu różnych przeciwników i trzy lokacje.
We wspomnianej wersji deweloperzy zaimplementowali także - widoczne w filmie z rozgrywką - nowy interfejs użytkownika, minimapę i wskaźniki życia wrogów. Jednocześnie podkreślają, że nie są to ostateczne elementy i mogą jeszcze ulec zmianie.
Rozwiązaniem, z którego ekipa The Astronauts jest szczególnie zadowolona, to opcjonalny system ostrzegania gracza przed niebezpieczeństwem. Produkcja zaalarmuje użytkownika, gdy przeciwnik będzie próbował zaatakować znienacka - na przykład od tyłu.
Nie wszystkim jednak przypadł do gustu zaprezentowany gameplay. W komentarzach pod filmem w serwisie YouTube użytkownicy krytykują Witchfire, przekonując, że tytuł w większym stopniu przypomina Destiny niż Painkillera.
Nowa gra od The Astronauts zadebiutuje najwcześniej w 2020 roku, choć dokładna data premiery nie jest znana. Akcję osadzono w świecie, w którym wiedźmy i czarodzieje istnieją. Gracze pokierują wysłannikiem Kościoła, polującym na adeptów magii.
Źródło: The Astronauts
Następnie: Red Dead Redemption 2 już dostępne na Steamie