Skip to main content

Wolfenstein 2: The New Colossus - sekrety: Nowy Orlean - rejon getta

Znajdźki: złoto, karty gwiazd, grafiki koncepcyjne, nagrania, zabawki dla Maxa.

W Wolfenstein 2: The New Colossus autorzy przygotowali całe mnóstwo różnego rodzaju sekretów. Zdecydowaną większość z nich można znaleźć już podczas przechodzenia kampanii, ale w celu odnalezienia wszystkich należy skorzystać z maszyny Enigma, aby odblokować dostęp do misji uberdowódców.

To właśnie w trakcie tych zadań, w których naszym celem jest zabijanie nazistowskich oficerów, otrzymujemy dostęp do nowych, niewystępujących w kampanii lokacji, gdzie można znaleźć nowe sekrety. Jeśli jesteś zainteresowany swoimi statystykami odszukiwania przedmiotów, to informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Kolekcja w menu.

Sekrety występujące w grze, to:

  • Złoto (50 sztuk)
  • Karty gwiazd (75 sztuk)
  • Grafiki koncepcyjne (50 sztuk)
  • Nagrania (10 sztuk)
  • Zabawki dla Maxa - dostępne jedynie w misjach uberdowódców (15 sztuk)
  • Trupie karty - za zabijanie oficerów w msjach uberdowódców (16 sztuk)

Gdyby w kolekcjach coś się nie zgadzało, to warto pamiętać, że po zdobyciu 15 trupich kart na mapie zostanie odblokowany nowy rejon (Nadrzecze), gdzie znajdziesz brakujące sekrety.


Rejon getta

W rejonie getta w Nowym Orleanie znajdziesz następujące ilości poszczególnych sekretów:

  • Złoto (4)
  • Karty gwiazd (5)
  • Grafiki koncepcyjne (5)
  • Zabawki dla Maxa (1)
  • Trupie karty (1)
  • Nagrania (0)

Grafika koncepcyjna #31.

Grafika koncepcyjna #31 (Centrum dowodzenia w bunkrze) - na półce w zrujnowanym sklepie po lewej stronie ulicy.


Karta gwiazdy #50.

Karta gwiazdy #50 (Johny Sunny) - w tym samym budynku, co grafika koncepcyjna #31, ale dwa pomieszczenia dalej po lewej. Karta leży na stole.


Złoty przedmiot #32.

Złoty przedmiot #32 (Reflektor przeciwlotniczy) - w zatopionym, zielonym wraku autokaru, który znajduje się w wodzie pod miejscem, gdzie z muru zeskakujesz do dzielnicy getta.


Karta gwiazdy #51.

Karta gwiazdy #51 (Matty Land) - po wejściu do budynku, do którego dostajesz się z wykorzystaniem jednej z mocy. Karta leży na stole z elektroniką w pomieszczeniu z lewej od głównego wejścia.


Grafika koncepcyjna #32.

Grafika koncepcyjna #32 (Ruiny Nowego Orleanu i farma aligatorów) - w pomieszczeniu, gdzie musisz aktywować suwnicę, aby przejechać ją na drugą stronę hali. Na dole znajdują się dwa wraki zielonych pojazdów. Przez okno wejdź do tego z lewej, a potem po schodach zejdź piętro niżej. Grafikę znajdziesz w części pomieszczenia przeznaczonej dla kierowcy.


Karta gwiazdy #52.

Karta gwiazdy #52 (Zack Frey) - w dalszej części zajezdni trafisz na wrak piętrowego, zielonego autobusu. Kartę znajdziesz przy miejscu kierowcy z prawej strony.


Grafika koncepcyjna #33.

Grafika koncepcyjna #33 (Mur w Nowym Orleanie) - na końcu dużej hali w zajezdni, na stoliku stojącym na prawo od miejsca, gdzie przy pomocy butli wysadzasz przejście do dalszej części etapu.


Złoty przedmiot #33.

Złoty przedmiot #33 (Panzerhund) - po wyjściu z zajezdni i pokonaniu Panzerhunda trafisz do mieszkalnej części miasta. To złoto znajdziesz w budynku z lewej strony głównej ulicy. Leży na ziemi obok zwłok.


Karta gwiazdy #53.

Karta gwiazdy #53 (Nick Firm) - z prawej strony od wejścia do domu, gdzie znajduje się złoty przedmiot 33.


Grafika koncepcyjna #34.

Grafika koncepcyjna #34 (Zajezdnia tramwajowa) - w budynku, z którego dotrzesz na ulicę, gdzie naziści walczą z ruchem oporu. Grafika leży na stole w pomieszczeniu z lewej, przed którym jest dziura do piwnicy.


Złoty przedmiot #35.

Złoty przedmiot #35 (Nowe ciało) - w tym samym budynku, co grafika koncepcyjna #34, ale na parterze. Złoto leży obok palącej się beczki.


Złoty przedmiot #34.

Złoty przedmiot #34 (Transporter wojskowy) - w częściowo zawalonym budynku. Od podwórza zwróć uwagę na zewnętrzne schody przeciwpożarowe. Na jednym z pięter prowadzą do przejścia zastawionego deskami (obrazek powyżej). Zniszcz je, a złoto znajdziesz pod zniszczonym stołem z prawej strony. Sekret może być dostępny tylko w misji uberdowódcy.


Zabawka dla Maxa #9.

Zabawka dla Maxa #9 (Minivan) - w budynku, w którym przebywa uberdowódca (przy ulicy prowadzącej do muru, na której spotkasz mechanicznego psa ziejącego ogniem). Sekret dostępny tylko w misji uberdowódcy.



Karta gwiazdy #54.

Karta gwiazdy #54 (Theodore Savage) - w tym samym pomieszczeniu, co zabawka dla Maxa #9 - na półce z prawej. Sekret dostępny tylko w misji uberdowódcy.

Zobacz także