Wolfenstein: The New Order - wstępna analiza wydajności
Obietnica 1080p i 60 klatek na sekundę na PS4 i Xbox One - dotrzymana.
Digital Foundry przygotowało materiał wideo porównujący wydajność Wolfenstein: The New Order na PlayStation 4 i Xbox One, a także zestawienie kilku ujęć z obydwu konsol oraz z PC.
Okazuje się, że - zgodnie z obietnicami projektantów - produkcja działa na platformach nowej generacji niemal identycznie, przy rozdzielczości 1080p i 60 klatkach na sekundę
Różnice dostrzegalne są jedynie w ilości anty-aliasingu. W jednej ze scenek przerywnikowych rozdzielczość na Xbox One zmienia się przez chwilę na 1440x1080, ale nie zauważono większej liczby odstępstw od normy.
Problemem pojawiającym się na wszystkich platformach jest lekkie opóźnienie wczytywania się tekstur, podobnie jak to miało miejsce w strzelance Rage. The New Order powstało na tym samym silniku, co produkcja od id Software.
Pełna, obszerniejsza analiza nowej odsłony cyklu Wolfenstein zostanie opublikowana niedługo. Materiały ze wstępnego porównania poniżej.