Skip to main content

World of Diving - sieciowa symulacja nurkowania ze wsparciem dla Oculus Rift

Szykujcie gogle.

Holenderskie studio Vertigo Games rozpoczęło wczoraj kampanię w serwisie Indiegogo, planując pozyskanie 75 tys. dol. ma World of Diving - sieciowy symulator nurkowania ze wparciem dla okularów rzeczywistości wirtualnej Oculus Rift.

W niecałe 24 godziny udało się zebrać ponad 11 tys. dol. Jeśli akcja zakończy się sukcesem, gra ukaże się na początku przyszłego roku na PC, Mac i Linux.

Twócy szykują także edytor postaci

Twórcy planują stworzenie 310 milionów mil kwadratowych, czyli równowartość wszystkich oceanów na Ziemi, ze średnią głębokością na poziomie ok. 3,5 tys. metrów.

„Jest gigantycznie” - potwierdza dyrektor kreatywny produkcji, Richard Stitselaar. Za kreację oceanu odpowiada stworzony przez Holendrów system, dynamicznie generujący podwodne lokacje - nowe zakamarki będą tworzone w miarę przemieszczania się w głębinach.

Podczas nurkowania gracze zarobią wirtualną walutę, za którą kupią nowe kombinezony, łodzie, ale także wykrywacze metalu czy harpuny.

Za 15 dol. (ok. 50 zł) otrzymamy cyfrową kopię gry, 30 dol. (ok. 100 zł) gwarantuje podwodny skuter, a za 80 dol. (ok. 260 zł) dostaniemy motorówkę.

Prezentacja możliwości Oculus RiftZobacz na YouTube

Zobacz także