World of Warcraft Classic zawiera błędy z oryginału
Dodane celowo.
Blizzard poinformował, że część ze zgłaszanych przez graczy błędów w demie World of Warcraft Classic to nie faktyczne usterki, a trudności dodane celowo. Twórcy chcieli odtworzyć oryginalny stan gry.
Użytkownicy twierdzili przykładowo, że prawidłowo nie działa przyzywanie demona klasą Warlock, ponieważ po pojawieniu się nowego, poprzedni znika. Odpowiedzialny za kontakt z fanami Kaivax na oficjalnym forum tytułu wyjaśnił, że mechanika funkcjonuje jak należy.
„Sprawdziliśmy dwukrotnie i w oryginalnym WoW w wersji 1.12 tuż po wezwaniu nowego demona, obecny znikał. Demo odwzorowuje więc pierwotny sposób rozgrywki” - wyjaśnia przedstawiciel studia Blizzard.
Podobnie jest z innymi usterkami. Gracze zwracali uwagę, że rzadcy przeciwnicy zadają mniej obrażeń, a koboldy w lokacji Jangolode Mine chodzą szybciej niż biegają - identycznie było jednak w World of Warcraft z 2004 roku.
Większości tego typu trudności - w tym dotyczące funkcjonowania poczty - deweloperzy nie zamierzają naprawiać. Postanowili jednak wyeliminować najważniejsze: między innymi związane z mechanikami Critical Strike i Rogue Energy.
Pojawiły się jednak inne - tym razem rzeczywiste - błędy. Twórcy myśleli, że rozwiązali problemy z regeneracją zdrowia i obrażeniami od zaklęć, ale Kaivax potwierdził, że są pewne rozbieżności między tym, jak elementy działały na serwerach autorów i użytkowników.
World of Warcraft Classic to odpowiedź Blizzarda na oczekiwania tych użytkowników, którzy preferowali oryginalne zasady gry. Rozgrywka będzie oparta na wydanym w 2004 roku MMO, z uwzględnieniem kilku aktualizacji. Premiera w tym roku.
Źródło: Forum Blizzarda