World of Warcraft otrzyma obsługę ray tracingu
Funkcja pojawiła się w wersji alfa nowego dodatku.
Nastawione na sieciową rozgrywkę World of Warcraft otrzyma wkrótce obsługę ray tracingu - rozpowszechnioną przez Nvidię technikę śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.
Ustawienia pozwalające aktywować wspomniane rozwiązanie graficzne pojawiły się w najnowszej wersji alfa powstającego dodatku Shadowlands. Jeden z testerów opublikował obrazek prezentujący stosowne opcje.
Na ilustracji zauważyć można, że choć opcje związane z ray tracingiem dostępne są już w produkcji, na razie nie można ich włączyć. Dołączony opis wskazuje, że funkcja podniesie jakość wyświetlanych cieni, które powinny być bardziej naturalne.
Na razie nie wiadomo, w jak dużym stopniu technika udoskonali wygląd wydanego w 2005 roku World of Warcraft. Pewnym jest jednak, że z nowych rozwiązań skorzystają wyłącznie posiadacze kart z serii GeForce RTX.
To nie jedyne innowacje, które zmierzają do znanego MMO - niedawno Blizzard poinformował, że w produkcji pojawi się obsługa padów. Wspomniany dodatek Shadowlands ukaże się w 2020 roku, choć dokładnej daty premiery na razie nie ujawniono.
Źródło: Wowhead
Poprzednio: CoD Warzone pozwala upuścić broń